سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در شب گذشته ۳۴۷ خودرو در ۴ شهرستان قرمز و نارنجی استان اصفهان مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند و در یک هفته گذشته با کاهش ۴۶ درصدی تصادفات فوتی در استان اصفهان مواجه شدیم.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اجراء طرح نوروزی از ۲۶ اسفندماه با تلاش شبانه روزی پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: تا شب گذشته در حوزه درون شهری اصفهان، تصادفات فوتی با کاهش ۴۶ درصدی همراه بوده و از سوی دیگر با ۱۱۲ درصد افزایش تردد در مبادی ورودی به استان اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه بودیم.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونا، تردد در استان اصفهان کاهش چشمگیری داشت و امسال محدودیت های تردد در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی درون شهری در یک هفته گذشته، گفت: در مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۱۹ درصدی همراه است.

وی با تاکید بر تمرکز پلیس راهور استان اصفهان در برخورد با تخلفات حادثه ساز و خودروهای هنجارشکن تصریح کرد: ۲۰ مورد تخلفات حادثه ساز تعریف شده است که می توان به مخدوش شدن پلاک، شیشه دودی، سبقت غیرمجاز، حرکات نمایشی و ... اشاره کرد که پلیس راهور استان اصفهان با افزایش ۹.۶ درصدی نسبت به این موارد اعمال قانون کرده است.

سرهنگ محمدی گفت: ۲۵ تیم پلیس نامحسوس در سطح استان اصفهان فعال شده اند تا به مواردی نظیر خودورهای هنجارشکن و پلاک های مخدوش شده و غیربومی اعمال قانون کنند.  

وی در ادامه به افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی در استان اصفهان پرداخت و گفت: شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستانهای لنجان و مبارکه هم نارنجی شدند که در مبادی ورودی این شهرستانها محدودیت شدید تردد اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ورود پلاک های غیربومی به چهار شهرستان قرمز و نارنجی استان اصفهان با محدودیت تردد همراه است و پلاک های غیربومی مستقر در این شهرستانها ۳ روز فرصت دارند این شهرستانها را ترک کنند وگرنه مشمول جریمه های ۲۰۰، ۵۰۰ هزارتومانی و یک میلیون تومانی خواهند شد.

وی افزود: طرح زوج و فرد هم درهسته مرکزی شهر تا پایان طرح نوروزی، لغو شده است و از روز چهاردهم فروردین ماه با تصویب شورای ترافیک و ستاد کرونای استان اصفهان فعال خواهد شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به فعال بودن محدودیت تردد از ۹شب تا ۳ صبح در ۲۴ شهرستان استان اصفهان، گفت: تا شب گذشته در چهارشهرستان قرمز و نارنجی استان اصفهان ۸۷۷ دستگاه خودرو برگشت داده شد و به بیش از دوهزار و ۵۰۰ خودرو هم تذکر داده شده و یک هزار و ۱۰۰ خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و ۳۴۷ خودرو هم مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =