• ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
  • کد خبر: 11581
  • readingTime: ۱ دقیقه
حمید درخشان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم برای قهرمانی همه چیز دارد و تنها نباید غفلت کند چرا که این موضوع ممکن است تاثیرگذار باشد.

حمید درخشان، در مورد تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. این تیم در نیمه نخست عملکرد خیلی خوبی داشت اما در نیمه دوم کمی شرایط متفاوت شد اما در مجموع عملکرد پرسپولیس در این بازی بد نبود. حق تیم به نظر من پیروزی بود اما به هدفش نرسید.

وی در مورد افت پرسپولیس در دیدار اخیرش افزود: در جریان مسابقات، بزرگ‌ترین تیم‌ها هم دچار فراز و نشیب می‌شوند. اینطور نبود که پرسپولیس مقابل صنعت نفت افت کند. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعف دارند و می‌خواهند امتیاز بگیرند. به ویژه اینکه در زمین خودشان بازی کنند. با این حال نمی‌توان به تیم خورده گرفت که چرا در یک بازی خارج از خانه مقابل صنعت نفت به پیروزی نرسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات و جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو اضافه کرد: این بازیکنان بهترین نفرات در بازار فعلی بودند که باشگاه جذب کرد. امیدوارم بتوانند برای پرسپولیس مفید باشند و خون تازه‌ای را به پرسپولیس تزریق کنند.

وی در خصوص اینکه با توجه به مشکل پرسپولیس در گلزنی، اضافه شدن مغانلو، ترابی و عیسی آل کثیر می‌تواند گره‌ای از مشکلات پرسپولیس باز کند یا خیر، تصریح کرد: به اعتقاد من این موضوع بستگی به سبک بازی تیم دارد. پرسپولیس خوب بازی می کرد اما در گلزنی مشکل داشت اما باشگاه این نفرات را جذب کرده تا این مشکل را حل کنند.

درخشان با توصیه‌ به بازیکنان جدید اضافه کرد: ترابی یک بار در این تیم بوده و تجربه حضور در پرسپولیس را دارد اما مغانلو باید خودش را با شرایط تطبیق دهد تا بتواند جواب خواسته‌ای میلیون‌ها هوادار را بدهد زیرا وظیفه سنگینی به عهده او است.

وی ادامه داد: امسال همه چیز برای قهرمانی مهیا است و تنها موضوع این است که پرسپولیس نباید غفلت کند چرا که رقبای خوبی در تعقیب این تیم هستند. پرسپولیس می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =