مهدی طغیانی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با فراگیر شدن ناامیدی، مسیر جامعه از پویایی و تحرک خارج می شود و لازم است با امیدآفرینی از ظرفیت های موجود بهره برد و با صبر و بصیرت و تلاش، مسیرهای موفقیت را در جامعه طی کرد.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به توصیه رهبر انقلاب در خصوص اینکه جوانان در فضای مجازی امیدآفرینی کنند، اظهار داشت: با توجه به فراگیری استفاده از فضای مجازی به ویژه در بین قشر نوجوان و جوان لازم است واقعیت ها به درستی در این فضا منعکس شود.

وی افزود: اگر در فضای مجازی مدام به اخبار منفی و کم و کاستی ها اشاره شود باعث ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه خواهد شد؛ این درحالی است که با شیوع کرونا بازار بسیاری از کشورها دچار مشکل شد اما این موضوع انعکاس فراگیری در شبکه های اجتماعی آنها به همراه نداشت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان حقایق را وارونه جلوه می کنند و با سیاه نمایی درصدد افزایش فضای مایوس کننده در جامعه هستند این درحالی است که جوانان نباید اجازه دهند فضای مایوس کننده درجامعه حاکم شود.

وی اضافه کرد: با فراگیر شدن ناامیدی، مسیر جامعه از پویایی و تحرک خارج می شود و لازم است با امیدآفرینی از ظرفیت های موجود بهره برد و با صبر و بصیرت و تلاش مسیرهای موفقیت را در جامعه طی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =