• ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
  • کد خبر: 10829
  • readingTime: ۱ دقیقه
ادای احترام د رمحل معراج الشهدا

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: بر ماست که با کار و تلاش شبانه‌روزی خود با شهدای انقلاب اسلامی میثاق ببندیم تا با تولید بیشتر، افزایش بهره‌وری، پاک‌دستی و درست‌کاری، راه آنان را ادامه دهیم و از هیچ تلاشی برای ارتقای صنعت کشور که امروز خط مقدم جهاد اقتصادی به شمار می‌رود، فروگذاری نکنیم.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، هم‌زمان با ایام‌الله دهۀ مبارک فجر، مدیرعامل فــولاد مبارکه، به همــراه جــمعی از معاونان و مدیــران شرکت، با حضور در محل معراج‌الشهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بر تداوم راه این عزیزان و دست‌یابی به اهداف شرکت تا پایان سال 1399 تأکید کرد.

مهندس عظیمیان با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز ایران، نتیجۀ مجاهدت و ازخودگذشتگی تمامی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، تصریح کرد: بدون شک ایثار شهدا، جانبازان، فرزندان، همسران و مادران تمام این عزیزان موجب دست‌یابی کشور به دستاوردهای متعدد شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر ماست که با کار و تلاش شبانه‌روزی خود با شهدای انقلاب اسلامی میثاق ببندیم تا با تولید بیشتر، افزایش بهره‌وری، پاک‌دستی و درست‌کاری، راه آنان را ادامه دهیم و از هیچ تلاشی برای ارتقای صنعت کشور که امروز خط مقدم جهاد اقتصادی به شمار می‌رود، فروگذاری نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =