بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با چهار گل از سد همیاری آذربایجان غربی گذشت و با تفاضل کمتر در رده دوم جدول رده بندی ایستاد.

به گزارش ایراسین، هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز جمعه دهم بهمن ماه 1399 با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد، در مهمترین بازی ورزشگاه صفائیه مبارکه میزبان مصاف دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و همیاری آذربایجان غربی بود و سپاهان توانست با چهار گل از سد حریفش بگذرد. مهناز امیرشقاقی برای این دیدار زهره کودایی، هانیه علیمردانی، میترا نظری، کوثر کمالی، فائزه اصفهانیان، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، هادیه کر و ثنا صادقی را به میدان فرستاد. همیاری ارومیه نیز با ترکیب سپیده یونسی‌زاده، مبینا اعتمادی، مهناز شاه ‌مرادی، سمیه حکیمی، آیسان رضایی، ملیحه فنایی، سحر محمدزاده، آرزو غیبی، شادی بهرامی، فائزه مدنی و عاطفه برقی به میدان رفت. در این دیدار شقایق روزبهان هافبک بازی ساز سپاهانی ها هت‌تریک کرد و مریم رهیده دیگر هافبک سپاهانی ها نیز گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به پایان برسد.

تیم شهرداری بم مقابل نماینده البرز با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و با این نتیجه شاگردان مرضیه جعفری در بم به صدر جدول گروه نخست رسیدند. گل‌های این دیدار را مونا حمودی 2 گل، سمانه چهکندی، بهناز طاهرخانی، کوهستان خسروی و فاطمه گرائلی برای شهرداری بم گلزنی کردند. تیم ذوب‌آهن اصفهان همگروه طلایی پوشان اصفهانی نیز در این هفته استراحت داشت.

در پایان هفته نهم تیم های ۱۶ امتیازی شهرداری بم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رده‌های اول و دوم گروه یک قرار گرفتند و ذوب‌آهن ۱۴ امتیازی به رده سوم رفت تا تکلیف تیم‌های صعودکننده از این گروه به هفته پایانی با حساسیت بیشتر کشیده شود.

در گروه دوم این رقابت‌ها نیز شهرداری سیرجان با 3 گل ملوان بندرانزلی را شکست داد و در این گروه شهرداری سیرجان با 25 امتیاز و وچان کردستان با 19 امتیاز صعود خود را به مرحله دوم مسابقات قطعی کردند.

نتایج کامل دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به شرح زیر است:

گروه اول:

شهرداری بم کرمان 7 - نماینده البرز صفر

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 4 - همیاری آذربایجان غربی صفر

گروه دوم:

شهرداری سیرجان 3 - ملوان بندرانزلی صفر

وچان کردستان 17 - قشقایی شیراز صفر

پالایش گاز ایلام 2 -  سارگل بوشهر یک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =