نشست خبری دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با اصحاب رسانه .بهمن 68

عکس:مجتبی جهان بخش

استاندار اصفهان گفت: فرمانداران در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد در استان اصفهان اقدام کنند.

به گزارش ایراسین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی شامگاه روز شنبه در جلسه وبینار با فرمانداران استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ظرفیت مناسبی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان اصفهان  دارد.لازم است شورای سرمایه گذاری شهرستان‌های استان اصفهان بیش از پیش فعال شوند.
وی افزود: واحدهای تملیکی توسط بانک‌ها تعیین تکلیف و نتیجه به استانداری ارجاع داده شود.
وی با بیان اینکه ضرورت هماهنگی، همدلی، هم افزایی و وحدت در شرایط کنونی ضروریست، افزود: باید فرمانداران ارتباط مستمر با روحانیون و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

مطرح کردن مسائل با رعایت اخلاق و ادب
استاندار اصفهان ادامه داد: باید مسائل و مشکلات را در راستای اخلاق و حفظ حیثیت و حرمت‌ افراد برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر قرار داریم، تصریح کرد: ایجاد نشاط، شادی و امید بیشتر میان مردم ضروریست.

رضایی گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، هماهنگی افکار عمومی و نظام اطلاع رسانی، حفظ آستانه تحمل، تاب آوری اجتماعی و دستاوردهای منطقه‌ای و بین المللی از اقدامات دولت در شرایط سخت کنونی است.

میانگین آمار فوتی در اثر کرونا در اصفهان کمتر است
وی با بیان اینکه ایران در خصوص مهار کرونا نسبت به دیگر کشورها موفق عمل کرده است، گفت: تعداد افراد سالمند در استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر است و از ان جایی که بیشترین مرگ و میر در مبتلایان به کرونا مربوط به سالمندان است، اما اصفهان نسبت به میانگین کشوری به لحاظ فوتی و ابتلا تعداد کمتری را به خود اختصاص داده است.

استاندار اصفهان اظهار داشت: اگر نسبت به کرونا عادی انگاری صورت گیرد آمار نگران کننده‌ای را شاهد خواهیم بود در غیر این صورت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان این ویروس را مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =