• ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
  • کد خبر: 51572
  • readingTime: ۱ دقیقه
فاز 11 پارس جنوبی

رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ۹۰ درصد قطعات و تجهیزات پالایشگاهی پارس جنوبی با محوریت تولید شرکت‌های دانش بینیان در داخل و تولید بار اول تأمین می‌شود.

به گزارش ایراسین، عباس صیادی اظهار کرد: در سال گذشته قراردادهای خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین تجهیزات راهبردی امضا شده است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون با ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان فعال و باکیفیت تعامل و همکاری گسترده دارد و امید داریم در سال جاری با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" گام‌های خوبی در این حوزه برداریم.

رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر تعامل مثبت بین دانش‌بنیان‌ها و بزرگ‌ترین مرکز تولید گاز کشور تصریح کرد: حمایت از تولید بار اول، سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان از شعارهای شاخص مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر بوده است.

صیادی ادامه داد: توسعه و استقرار مدیریت فناوری، مدیریت دانش و توسعه مراکز رشد و نوآوری مجموعه رویکرد بخش پژوهش و فناوری در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

بر اساس گزارش ایرنا، وی با اشاره به ساخت بسیاری از تجهیزات مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی برای نخستین بار در کشور یادآور شد: تأمین تجهیزات حساس و راهبردی این مجتمع از تولیدات داخل نشان از اعتمادی است که به متخصصین ایرانی شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =