• ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر: 5082
  • readingTime: ۱ دقیقه
گل گهر

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر موفق شد فاز نخست یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های حذف غبار کارخانه‌های فرآوری خشک سنگ آهن کشور در این شرکت را که برجسته ترین ویژگی آن ارتقا سلامت انسانی است، راه اندازی کند.

به گزارش ایراسین، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر موفق شد فاز نخست یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های حذف غبار کارخانه‌های فرآوری خشک سنگ آهن کشور در این شرکت را که برجسته ترین ویژگی آن ارتقا سلامت انسانی است، راه اندازی کند.

این پروژه که با هدف جمع‌آوری بیش از ۸۰۰ هزار متر مکعب بر ساعت غبار موجود در این کارخانه تعریف شده است، در فاز نخست آن طراحی و نصب یک دستگاه بَگ فیلتر ١٢٠ هزار مترمکعبی و همچنین بهینه‌سازی عملکرد چهار دستگاه وِت اِسکرابر موجود کارخانه تغلیظ با ظرفیت تقریبی ٥٠٠ هزار متر مکعب بر ساعت با موفقیت توسط مدیریت اصلاح خطوط تولید شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر صورت پذیرفته است. 

طرح فوق یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی حذف غبار کارخانه‌های فراوری خشک کشور به شمار می‌رود و از سوی انجمن متخصصان محیط زیست ایران نیز مورد تایید و تجلیل قرار گرفته است. تاثیر ویژه این طرح بر افزایش سلامت نیروی انسانی فعال در این کارخانه خواهد بود و در عین حال بر افزایش آماده به کاری تجهیزات و نیز بهبود شاخص‌های مرتبط با نگهداری و تعمیرات کارخانه تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

جمع‌آوری شده توسط این مجموعه غبارگیر، به منظور استحصال کنسانتره موجود در آن به "کارخانه فرآوری غبار" ارسال خواهد شد و کنسانتره موجود در آن بازیافت می‌شود و این در حالی است که پیشتر غبار ایجاد شده، به صورت باطله بدون استفاده از دست می‌رفت.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =