چوب

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران گفت: ۸۰ میلیون دلار انواع اوراق فشرده چوب را در سال گذشته صادر کردیم که درصدد هستیم با افزایش تولید ارزش صادرات را افزایش دهیم.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایرنا، علی مغانلو در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته اظهار داشت: روند تولید صنعت چوب رو به رشد است که اکنون تأمین بخشی از نیاز بازار کشور را فراهم کرده و بخشی نیز صادر می‌شود.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران افزود: صنعت چوب یکی از شاخص‌های توسعه‌ای است که در کشور ما نیز محصولات این صنعت مورد استفاده در صنایع مختلف قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان فراهم می‌کند.

مغانلو عنوان کرد: واردات مبلمان خانگی ممنوع است و آن چیزی که مردم در بازار می‌بینند، تولید داخل است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران تاکید کرد: در سال گذشته بر اساس آمار گمرک، ۴۲ میلیون دلار صادرات مبلمان و در ۹ ماه امسال ۲۷ میلیون دلار بوده است.

در ادامه این نشست، معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته از پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

حامد بی‌آزار ابراز کرد: این نمایشگاه در ۲۶ هزار متر مربع برپا می‌شود ۲۲۵ شرکت داخلی و ۶۹ شرکت خارجی از چهار کشور آلمان، ایتالیا، چین و سایر کشورها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: ۱۰ سالن به این نمایشگاه اختصاص یافته که شامل انواع دیوار پوش، چسب و رنگ‌های دکور اتی، مبلمان، صنایع چوبی، ام دی اف، نوپان و سایر صنایع وابسته است.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران ادامه داد: رشد بخش بین المللی و متراژ نمایشگاه از مهمترین قسمت‌های این نمایشگاه در سال جاری است که اتفاق خوبی برای عرضه و معرفی صنایع چوب است.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از سه کشور ارمنستان، روسیه و بوسنی حضور خواهند یافت، گفت: در این نمایشگاه جلسه‌هایی برگزار می‌شود که امیدواریم به امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها منجر شود.

بی‌آزار خاطر نشان کرد: هشت کارگاه آموزشی برای ارتقای دانش و بازارهای صادراتی در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =