سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: خوشبختانه در طول ۱۹ دوره برگزاری نمایشگاه موفق شدیم بالغ بر ۸۰ درصد از تجهیزات و تاسیسات موردنیاز صنعت و آب و فاضلاب را در داخل کشور تولید کنیم. همچنین استفاده صنایع از پساب می‌تواند به چرخش چرخ صنعت منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی و همچنین نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات فاضلاب اظهار داشت: نمایشگاه‌های سطح کشور فرصت خوبی برای ارائه توانمندی و دستاوردهای بخش‌های مختلف و یافتن آگاهی و شناخت این توانمندی‌ها و ایجاد فرصت و شرایط برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و تولیدکنندگان به شمار می‌روند. این نمایشگاه سبب می‌شود حلقه ارتباطی مؤثری میان فعالان صنعت، مصرف کننده و تولیدکنندگان ایجاد شود.

وی افزود: همچنین این نمایشگاه فرصتی برای بازاریابی برای فعالان و فروشندگان فراهم می‌کند تا همزمان تولیدکنندگان و مشتریان ارتباط چهره به چهره برقرار کنند. شرکت‌های دانش بنیان نیز می‌توانند با ارائه ظرفیت و ابزارآلات خود به افرایش بهره وری در حوزه آب مطرح کمک کنند.

امینی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب مرکز حضور و تجمع فعالان و متخصصان کارشناسان آب نیز هست؛ امروز به جهت اینکه در چهارمین سال خشکسالی قرار داریم و با چالش کاهش بارش‌ها و حوزه منابع آب روبرو هستیم، این حوزه نیازمند توجه و دغدغه‌مندی است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور تکمیل کرد: خوشبختانه در طول ۱۹ دوره برگزاری این نمایشگاه موفق شدیم بالغ بر ۸۰ درصد از تجهیزات و تأسیسات موردنیاز صنعت و آب و فاضلاب را در داخل کشور تولید کنیم.

وی سپس عنوان کرد: ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان همیشه مورد تاکید وزیر نیرو بوده است؛ استفاده از پتانسیل این شرکت‌ها و ایجاد یک حلقه ارتباطی خوب منجر به نوآوری، فناوری و حرکت در لبه دانش در کشور می‌شود.

امینی در پایان پیرامون خواست وزیر نیرو، متولیان، شرکت کنندگان و دانش بنیان‌ها گفت: موضوع بازچرخانی پساب‌ها به عنوان یک ظرفیت آبی غیرمتعارف مطرح است. فرایند مدیریت لجن، اصل پساب و… می‌توانند به مدیریت منابع آبی کشور کمک کنند؛ همچنین استفاده صنایع از پساب می‌تواند به چرخش چرخ صنعت منجر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =