• ۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
  • کد خبر: 47647
  • readingTime: ۱ دقیقه
سامانه یکپارچه

براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، ۲ محصول شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا SDA از فردا (پنج‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۲) به مدت پنج روز عرضه می‌شود.

به گزارش ایراسین، با توجه به برنامه تولید گروه سایپا و با هدف تسهیل شرایط خرید خودرو برای متقاضیان، مقرر شد از محل ظرفیت‌های خالی موجود شرکت سایپا در شرایط ذیل برای محصولات شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا SDA، از طریق سامانه یکپارچه مطابق شرح ذیل عرضه شود.

طرح‌های فروش این عرضه شامل؛ طرح عادی، طرح خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خواهد بود.

اطلاعات منتخبان خرید خودرو براساس محدودیت‌های اعلام شده مطابق مصوبات شورای رقابت بررسی و کنترل می‌شود و در صورتیکه منتخبان حائز شرایط ثبت نام باشند پیامک اطلاع رسانی با ذکر زمان ثبت نام توسط شرکت سایپا ارسال و امکان ثبت‌نام این دسته از متقاضیان در سایت فروش اینترنتی گروه سایپا فراهم می‌شود.

منتخبانی که پیامک اطلاع رسانی برای ایشان ارسال می‌شود ۵ روز از زمان اطلاع رسانی فرصت واریز وجه و تکمیل وجه به حساب سایپا را خواهند داشت. پرداخت نکردن و تکمیل وجه در زمان ۵ روز مهلت واریز وجه به منزله انصراف از طرح است. این طرح فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه می‌باشد.

پس از ثبت نام واریز وجه و ثبت نام در سایت شرکت سایپا، متقاضیان محترم با مراجعه به نمایندگی‌های مورد انتخاب خود به تکمیل فرآیند ثبت نام و دریافت قرارداد اقدام خواهند نمود.

پیش ثبت نام اولیه صرفاً درخواست خرید خودرو است که براساس ظرفیت، امکان تحویل به ثبت نام نهایی منتخبان اقدام می‌شود و چنانچه پیش ثبت‌نام بیش از ظرفیت صورت پذیرد هیچگونه تعهدی برای خودروساز نیست و متقاضی خرید خودرو هیچگونه ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =