• ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر: 46438
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازار خودرو

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۵ آذر ۱۴۰۲ کم‌نوسان گزارش می‌شود. البته برخی از محصولات بازار با شیب بسیار اندکی، افزایشی گزارش می‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۵ آذر ۱۴۰۲، همانند اغلب روزهای گذشته، تغییرات بسیار کمی دارد. البته برخی محصولات بازار داخلی، افزایش قیمت جزئی را تجربه کردند که این مورد در بازار خودروهای مونتاژی دیده نمی‌شود.

نرخ دلار در روز گذشته، تغییری نداشت و با نرخ‌های هفته قبل معامله می‌شد. همین امر دلیل بزرگی برای ثبات و رکود در بازار خودرو، همانند سایر بازارهای موازی از جمله طلا و مسکن است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت برخی از خودروهای داخلی، برخلاف روزهای گذشته به صورت جزئی افزایشی گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که امروز پس از روزها ثبات، حدود یک میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۵۱ میلیون تومان رسید.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که هفته گذشته حدود ۷ میلیون تومان گران شده بود، امروز نیز حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با ۵۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۲۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلی است که طی روزها گذشته، تغییری نداشت؛ اما امروز سه میلیون تومان گران شده و به ۷۳۶ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =