• ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
  • کد خبر: 45268
  • readingTime: ۲ دقیقه
بیمه خودرو

قیمت خودرو امروز شنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۲ بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و تمامی محصولات بازار اعم از داخلی و مونتاژی، در ثبات کامل به سر می‌برند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۲ هیچ تغییری ندارد. با آغاز دوباره روند معاملات خودرو از امروز، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی روند آرام و بدون تلاطمی به خود گرفته است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ ۳۵۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال ۵۸۵ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مدل ۱۴۰۱ در هفته گذشته افت و خیزهای پنج میلیون تومانی تجربه می‌کرد؛ اما در اولین روز هفته، هیچ تغییری نداشته و با نرخ ۴۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۴۰ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید که یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره با مدل ۱۴۰۱ از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که روزهای گذشته، افت ۲۰ میلیونی داشته و به زیر کانال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سقوط کرده بود، همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

در بازار فعلی که وضعیت عرضه و تقاضای خودرو تقریباً ثابت بوده و نوسان چندانی ندارد، تنها عامل موثر روی قیمت خودرو، نرخ دلار در بازار آزاد است. با توجه به اینکه نرخ دلار در روزهای گذشته دوباره وارد کانال ۵۲ هزار تومان شد، اگر کانال فعلی پایدار باشد و کاهشی نشود، احتمالاً قیمت خودرو نیز شاهد تغییرات اندکی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =