مهدی صادقی نیارکی

دفاتر تخصصی هرچه سریعتر با همکاری تشکل‌های تخصصی نسبت به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی از کالاهای دارای ساخت داخل اقدام نمایند

به گزارش ایراسین، مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت، صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست شورای مدیران معاونت امور صنایع با تأکید بر کاهش بروکراسی و تسهیل فرایند امور اداری در دفاتر تخصصی وزارت صمت، گفت: امور اداری واحدهای صنعتی باید در مدت زمان کوتاهی بررسی و دفاتر تخصصی نسبت به تسهیل در فرایند اداری حساس باشند.

وی در ادامه افزود: دفاتر تخصصی هرچه سریعتر با همکاری تشکل‌های تخصصی نسبت به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی از کالاهای دارای ساخت داخل اقدام نمایند تا مراجعه‌کنندگان با صرف زمان کمتری نسبت به تهیه اجزا و قطعات دارای ساخت داخل اقدام نمایند و در صورت ساخته نشدن در کشور به راحتی بتوانند مواد اولیه موردنیاز خود را به کشور وارد نمایند.

نیارکی با اشاره به پیش شرط های محصولات ایرانی در بانک اطلاعات تصریح کرد: تولید انبوه و باکیفیت مناسب و همچنین قیمت تمام‌شده دارای صرفه اقتصادی از جمله پیش‌شرط‌های محصولات ایرانی است که رعایت این الزامات در افزایش تقاضای صنعتگران به خرید محصول داخلی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: در این نشست ضمن بررسی کدهای آیسیک صنایع تخصصی و کیل‌های مصرف مواد پتروشیمی با حضور مدیران تخصصی معاونت امور صنایع، طبقه‌بندی محصولات صنعتی با محوریت دفاتر تخصصی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =