• ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
  • کد خبر: 44367
  • readingTime: ۴ دقیقه
تارا و 207

هر یک از ماشین‌های معرفی شده در این مقاله دارای امکانات مختلفی هستند که خریداران متناسب با نیاز خود می‌توانند یکی از آنان را جهت خرید انتخاب کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، اگر قصد خرید ماشین تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان را دارید، در این مقاله می‌خواهیم به بررسی ماشین‌های مختلفی که در این رنج قیمتی قرار دارند، بپردازیم. هر یک از ماشین‌های معرفی شده در این مقاله دارای امکانات مختلفی هستند که خریداران متناسب با نیاز خود می‌توانند یکی از آنان را جهت خرید انتخاب کنند.

معرفی ماشین‌های تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر نوسانات قیمت خودرو به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. این امر باعث می‌شود تا نتوان با برنامه ریزی مشخص، یک خودروی مناسب را خریداری کرد. افراد با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند از میان خودروهای داخلی، بهترین گزینه را انتخاب کنند. در این بخش به معرفی ماشین‌های تا سقف قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان می‌پردازیم:

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۹۹

پژو ۲۰۷ یکی از خودروهای جوان پسند بازار است که در لیست ماشین‌های ۵۰۰ میلیون تومانی قرار دارد. این خودرو از موتور Tu۵ با حجم موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ با قدرت ۱۰۵ اسب بخار عرضه شده است. گشتاور پژو ۲۰۷، ۱۴۷ نیوتن متر با شتاب و فرمان پذیری مناسب است. جوانانی که به دنبال خرید یک خودروی بسیار باکیفیت هستند می‌توانند نگاهی به مدل‌های قدیمی پژو ۲۰۷ دنده‌ای داشته باشند.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به تهویه اتوماتیک، کلیدهای کنترل روی فرمان، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب و… اشاره کرد. خودرو ۲۰۷ نسب به طراحی داخلی که دارد، مناسب خانواده‌های بیش از ۴ نفر نیست.

801

دنا پلاس مدل ۹۷

اگر به دنبال یک خودروی با فضای جادار هستید، می‌توانید دنا پلاس مدل ۹۷ را تهیه کنید. این خودرو با داشتن مشخصات فنی بالا برای استفاده به عنوان یک خودروی درون شهری و برون شهری مناسب است. دنا پلاس از موتور EF۷ شانزده سوپاپ با حجم موتور ۱.۷ لیتر با توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار و قدرت ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور تشکیل شده است. توان فنی خودرو در میان خودروهای ایرانی دیگر قابل قبول است.

خریداران با نگهداری صحیح از این خودرو می‌توانند به آسانی از امکانات پیشرفته دنا پلاس بهره‌مند شوند. از امکانات مهم خودروی دنا پلاس می‌توان به وجود فرمان هیدرولیک، سیستم مالتی مدیا، سنسور دنده عقب، کلیدهای کنترل روی فرمان و… اشاره کرد.

سورن پلاس مدل ۴۰۱

خودروی سورن پلاس یکی از خودروهای حرفه‌ای بازار است که همان موتور EF۷ بر روی آن نصب شده است. این خودرو دارای یک موتور پیشرفته با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور است که مشخصات فنی آن شباهت زیادی با خودروی دنا پلاس دارد. سیستم مولتی مدیای تعبیه شده در این خودرو به شکل سفارشی و شخصی سازی قابل نصب است. افرادی که می‌خواهند یک خودروی برون شهری مناسب را خریداری کنند، می‌توانند نگاه کامل‌تری به مشخصات سورن پلاس بیندازند.

پارس ال ایکس مدل ۹۹

اگر از جمله افرادی هستید که موتور Tu۵ را می‌پسندید، می‌توانید نگاهی به مشخصات فنی پارس ال ایکس داشته باشید. این خودرو با موتور Tu۵ ۱.۶ لیتری عرضه شده است که توانایی فنی آن ۱۰۵ اسب بخار به همراه ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور است. پژو پارس LX دارای امکانات زیادی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سنسور عقب، فرمان هیدرولیک، تهویه اتومات، آینه تاشو برقی اشاره کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی خودروی پارس ال ایکس به نسبت سایر مدل‌های معرفی شده، مورد نقد زیادی قرار گرفته است.

802

شاهین G مدل ۴۰۱

خودروی شاهین جی یکی از خودروهای پیشرفته داخلی است که از طراحی جوان پسند تشکیل شده است. این خودرو پس از گذراندن تست‌های ایمنی و با امکانات فوق العاده عالی روانه بازار شده است. خریداران با بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی می‌توانند این خودرو را با خیال راحت خریداری کنند. شاهین جی دارای موتور پیشرفته M۱۵-T نسخه توربو است که با تغیرات مختلفی همراه شده است. از تغییرات پیشرفته موتور این خودرو می‌توان به ارتقا پیستون، میل‌لنگ و سرسیلندر اشاره کرد.

موتور خودرو دارای حجم ۱.۵ لیتری مجهز به توربو شارژ است که توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیومن متر گشتاوری را دارد. امکانات رفاهی مختلفی در این خودرو گنجانده شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سنسور فشار باد یا TPMS، اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت، سنسور عقب، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم مالتی مدیا مجهز به نویشگیشن، دوربین عقب تهویه اتومات و سانروف اشاره کرد.

جمع بندی

خودروهای داخلی با توجه به امکانات مختلفی که ارائه می‌دهند، در رنج قیمتی متفاوتی قرار دارند. در این مقاله به خودروهای تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان پرداخته شده است. خریداران با بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی می‌توانند مدل‌های مختلفی از خودروهای لیست شده در این مقاله را خریداری کنند. هر یک از خودروهای معرفی شده دارای یک سری امکانات مخصوص به خود هستند.

وب سایت خبری ساناپرس یکی از وب سایت‌های جامع در زمینه‌های مختلف است که کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بررسی انواع خودروهای روز، می‌توانند به آدرس این وب سایت sanapress.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =