• ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
  • کد خبر: 42245
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز منابع ارزی دلار

روز گذشته قیمت دلار با افزایش ۱۰۰ تومانی از الگوی زیگزاگی روزهای گذشته تبعیت کرد و در کانال ۴۹ هزار تومانی ماند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته قیمت دلار افزایش ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. به نظر می‌رسد دامنه نوسان این اسکناس در حال کوچک‌ شدن است. دیروز البته دلار در بازار کم بود و تقاضا زیاد، اما این موضوع نیز نتوانست محدوده مقاومتی ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومانی اسکناس آمریکایی را بشکند.

کارشناسان اقتصادی همواره بر روند افزایشی قیمت دلار در نیمه دوم سال‌جاری تاکید می‌کنند؛ آنها معتقدند ماه‌هاست که اقتصاد کشور بر اساس دلار بالای ۵۰ هزار تومان مبادله می‌شود اما این اسکناس همچنان در منطقه ۴۹ هزار تومانی تثبیت شده است. آنها می‌گویند پایین آمدن بیش از حد قیمت دلار نیز می‌تواند اثرات بدی بر کلیت اقتصاد داشته باشد.

دیروز قیمت دلار در بازارهای همسایه با تبعیت از تهران کاهش محدودی داشت. دلار هرات با قیمت ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد و افزایش ۵۰ تومانی داشت. قیمت دلار سلیمانیه رشد ۱۱۰ تومانی داشت و با رقم ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته هفتم شهریور در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با کاهش دو تومانی با قیمت ۴۱ هزار و ۲۸۸ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز یک تومان کاهش با قیمت ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته اسکناس یورو با افزایش ۲۵۰ تومانی با رقم ۵۳ هزار و ۲۲۸ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی افزایش ۴۲ تومانی داشت و با قیمت ۴۴ هزار و ۶۲۸ تومان رسید. یوروی حواله نیز با افزایش ۳۸ تومانی با رقم ۴۰ هزار و ۵۷۰ تومانی عرضه شد.

روز گذشته درهم امارات ۴۰ تومان گران شد و با رقم ۱۳ هزار و ۵۷۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان مبادله شد و یک تومان ارزان‌تر شد. اسکناس درهم نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =