بدهی خارجی دلار ارز

روز گذشته افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار، این اسکناس را در کانال ۴۹ هزار تومانی بالا برد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، در پنجمین روز شهریور قیمت دلار با افزایش ۲۰۰ تومانی در کانال ۴۹ هزار تومانی پیشروی کرد. در ماه‌های گذشته پاندول حرکت قیمت دلار به طور پیوسته میان کانال ۴۸ و ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.

گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در مرداد ماه ۱۴۰۲ حاکی است، نرخ تورم سالانه در مرداد ماه به ۴۶.۷ درصد کاهش یافته است. این در حالی است که تورم ۱۲ ماهه منتهی به تیر ماه ۴۷.۵ درصد بود. تورم نقطه به نقطه ماه گذشته نیز افزایشی شده و به سطح ۳۹.۸ درصد رسیده است.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته پنجم شهریور در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با کاهش پنج تومانی با قیمت ۴۱ هزار و ۲۹۵ تومانی عرضه شد. دلار حواله نیز با همین مقدار کاهش با قیمت ۳۷ هزار و ۵۳۷ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.پ

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته اسکناس یورو با افزایش ۲۵۰ تومانی به کانال ۵۳ هزار تومانی برگشت و با رقم ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی کاهش ۲۹ تومانی داشت و با قیمت ۴۴ هزار و ۵۷۵ تومان رسید. یوروی حواله نیز با افزایش ۲۵ تومانی با رقم ۴۰ هزار و ۵۲۲ تومان عرضه شد.

دیروز قیمت درهم امارات با رقم ۱۳ هزار و ۵۶۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۱ تومان مبادله شد و یک تومان ارزان شد. اسکناس درهم نیز با یک تومان کاهش با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۳ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =