• ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
  • کد خبر: 41843
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمد میرزایی، کارشناس حوزه رمز ارزها

محمد میرزایی، کارشناس حوزه رمزارزها توضیح می‌دهد: بازار رمزارزها در شرایط فعلی قصد اصلاح و ریزش بیشتری را دارد؛ زیرا بیت‌کوین شاخص بازار رمزارزهاست که اکنون درگیر روند اصلاحی است و از ادامه این روند اصلاحی نباید غافلگیر شد. در یک نگاه کلی بیت‌کوین می‌تواند به محدوده‌های پرسفارش حدود ۱۲ تا ۱۳هزار دلار پولبک بزند. سپس یک حرکت صعودی بلندمدت را آغاز نماید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، قیمت بیت‌کوین طی هفته‌های گذشته نوسانات کمی را تجربه کرد و به‌اصطلاح فعالان بازار گیرکرده و نوسانات کمی دارد ولی بازار رمزارزها سه روز گذشته لحظات تلخی را پشت سرگذاشت، قیمت بیت‌کوین بیش از سه درصد افت کرد تا وارد محدوده ۲۵هزار دلار شود. بااین‌حال بیت‌کوین روز گذشته کمی از افت خود را جبران کرد و به محدوده ۲۶هزار دلار بازگشت. محمد میرزایی، کارشناس حوزه رمز ارزها با اشاره به قابل پیش‌بینی بودن سقوط آزاد در بازار رمز ارزها به خبرنگار ایراسین می‌گوید: به زبان ساده بیت‌کوین شاخص بازار رمزارزهاست که شاهد یک رالی صعودی از این رمز ارز طی ماه‌های گذشته بودیم. این رالی صعودی سه موج اصلی داشت. موج اول و دوم بیت‌کوین در این روند صعودی ازنظر تکنیکال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ در موج دوم که در حال حاضر بیت‌کوین با آن درگیر است ما محدوده ۲۵ هزار ۷۵۹ الی ۲۵هزار ۱۷۵ را داریم و بیشترین سفارشات موج دوم در این ناحیه قرار دارد. اگر این ناحیه حتی به‌اندازه یک دلار از دست برود، بیت‌کوین تا ناحیه پرسفارش موج بعدی بازار اصلاح خواهد کرد.

میرزایی اضافه می‌کند: در حال حاضر بازار تمایل به اصلاح دارد و روند صعودی آن به پایان رسیده است؛ به‌عبارت‌دیگر بیت‌کوین درگیر روند اصلاحی است که وقوع این اصلاح از هفته‌های گذشته مشخص بود و از ادامه این روند اصلاحی نیز نباید غافلگیر شد.

قرمزپوشی رمز ارزها ادامه دارد

این کارشناس حوزه رمز ارزها با تأکید بر اینکه کریپتو پتانسیل ریزش چشمگیرتری را طی روزهای آینده دارد، بیان می‌دارد: اکنون بیت‌کوین سفارشات ناحیه ۲۵ هزار ۷۵۹ دلار الی ۲۵هزار ۱۷۵ دلار را کاملاً مصرف نموده است. لذا انتظار ما از این شاخص کل بازار رمز ارزها بازگشت به محدوده حدود ۲۱ هزار و ۲۲۲ دلار است.

میرزایی در ادامه توضیح می‌دهد: همچنین اگر از دید ماهانه به نمودار بیت‌کوین توجه کنیم، کف ناحیه ماهانه محدوده ۱۵هزار دلار است. بیت کوین سفارشات ماهانه خود را در این محدوده هم مصرف نموده و انتظار می‌رود در یک نگاه کلی بیت‌کوین به کف قبلی خود و محدوده‌های پرسفارش حدود ۱۲ تا ۱۳هزار دلار پول‌بک بزند. سپس یک حرکت صعودی بلندمدت را آغاز نماید.

این کارشناس بازار رمز ارزها درباره نحوه بررسی این بازار می‌گوید: بازار را باید قدم‌به‌قدم بررسی کرد. ما برای این بررسی قدم‌به‌قدم به یک تصویر کلی‌تر از شرایط فعلی مارکت نیاز داریم تا بتوانیم بررسی‌های خرد خود را بر روی پلن کلی‌مان سوار کنیم ازنظر من تمام شواهد و ابزارهای لازم در شاخص وجود دارد و ما نیاز به تأییدیه از هیچ بازار ثالثی را نداریم. در شرایط فعلی نیز بیت‌کوین به‌عنوان شاخص کل کریپتو قصد اصلاح و ریزش بیشتری را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =