بورس کالا

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه آهن و فولاد گل گهر ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۶ مرداد را به ثبت رساندند.

به گزارش ایراسین، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۶ مرداد را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۹ هزار و ۸۱۰ تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش بیش از ۳ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد مبارکه اصفهان با فروش ۱۲۳ هزار و ۱۲۰ تن ورق سرد و گرم خودرو، تختال، ورق سرد لوازم خانگی و ورق گالوانیزه به ارزش بیش از ۳ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان، دوم شد.

توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش ۱۰۶ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و ۳۲۲ میلیارد تومان، سوم شد.

سنگ آهن گهر زمین با ثبت معامله ۲۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و ۱۲ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

فولاد خوزستان با ثبت معامله ۶۰ هزار و ۱۴۰ تن آهن اسفنجی، شمش بلوم، تختال و آرگون به ارزش بیش از ۹۵۱ میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت اصفهان ۶۲ هزار و ۲۵۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و آروماتیک سنگین را به ارزش بیش از ۸۹۴ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر با فروش ۲۰۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از ۸۸۰ میلیارد تومان هفتم شد.

پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله ۶۰ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش ۸۷۳ میلیارد تومان، هشتم شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۱۸۰ هزار و ۱۴۰ تن کنسانتره سنگ آهن، شمش بلوم و آرگون به ارزش بیش از ۸۰۴ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

ذوب آهن اصفهان نیز با ثبت معامله ۳۷ هزار و ۳۶۶ تن شمش بلوم، میلگرد، تیرآهن و بنزن به ارزش بیش از ۷۹۴ میلیارد تومان دهم شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان جزء ۳ شرکت برتر فروشنده هفته گذشته در بازار فیزیکی بورس کالای ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =