مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد متیل

ابراهیم دادخواه تهرانی، معاون امور راهبردی و شرکت‌های فولاد متیل گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۵پروژه توسعه‌ای برای شرکت فولاد متیل و شرکت‌های زیر مجموعه تعریف شده که نیازمند سرمایه‌ای بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال است.

به گزارش ایراسین، ابراهیم دادخواه تهرانی، معاون امور راهبردی و شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۲۰۸ هزار تن خدمات بر انواع محصولات تولیدی فولاد مبارکه توسط مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه شد. همچنین بالغ بر ۱۸۰ هزار تن نیز توزیع محصول به صورت مویرگی و شبکه خرده فروشی در شبکه ملی کشور توسط این مراکز صورت گرفته است.

وی افزود: تصمیم داریم در سال ۱۴۰۲ میزان خدمات را به ۲۵۰ هزار تن در سال و توزیع محصول را به بیش از ۲۱۰ هزار تن از تولیدات فولاد مبارکه برسانیم.

معاون امور راهبردی و شرکت‌های فولاد متیل تصریح کرد: چشم انداز مشخص شده برای فولاد متیل، کسب درآمد ۷۰ همتی تا سال ۱۴۰۵ و تبدیل شدن به یکی از ۹۰ شرکت برتر کشور است که امید می‌رود با تلاش کلیه همکاران در فولاد متیل، بتوانیم این مهم را محقق سازیم.

دادخواه تهرانی افزود: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۵پروژه توسعه‌ای برای شرکت فولاد متیل و شرکت‌های زیر مجموعه تعریف شده که نیازمند سرمایه‌ای بالغ بر ۱۵هزار میلیارد ریال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =