مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد متیل

رسول پور سعادت، عضو هیئت‌مدیره هلدینگ فولاد متیل گفت: کسب سود عملیاتی حدود ده هزارمیلیارد ریال در هلدینگ فولاد متیل در سال ۱۴۰۱ نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه و مستمرکارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه و همچنین هدایت و نظارت اثربخش و هوشمندانه تیم مدیریتی آن بوده است. همچنین در سال گذشته فولاد متیل توانست با تأمین یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن کنسانتره قدم بسیار مثبتی در مسیر تأمین مواد اولیه گروه فولاد مبارکه بردارد.

رسول پور سعادت، عضو هیئت‌مدیره هلدینگ فولاد متیل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: فلسفه وجودی شرکت فولادمتیل، توزیع محصولات فولاد مبارکه در بازار خرده‌فروشی است؛ این هلدینگ با قدمتی به‌اندازه فولاد مبارکه دارای ۱۴ شرکت مرکز خدماتی است که در سال‌های اخیر حضوری اثربخش در حوزه‌های تبادلات مالی بین‌الملل و تأمین مواد اولیه شرکت‌های فولادی داشته است.

وی افزود: شرکت فولاد متیل در سال گذشته از سهم سود خالص بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریالی خود در شرکت‌های گروه، حدود پنج هزار میلیارد ریال را تقسیم کرده است و آمار نشان می‌دهد بالغ‌بر ۹۳ هزار میلیارد ریال درآمد ناشی از فروش داشتیم و بیش از ۱۸۰ هزار تن انواع محصولات فولاد مبارکه از طریق مراکز خدماتی هلدینگ فولادمتیل در کشور توزیع شده است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت متیل همیار تصریح کرد: شرکت متیل همیار از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولادمتیل است که با ایجاد زیرساخت‌های مناسب توانسته است؛ پتانسیل بسیار خوبی جهت تأمین مواد اولیه گروه فولاد مبارکه ایجاد کند. این شرکت در سال گذشته با تأمین بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن کنسانتره از تبدیل سنگ‌آهن معادن کوچک‌مقیاس کشور قدم بسیار بلندی در مسیر تأمین مواد اولیه گروه بردارد.

پورسعادت در پایان عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری با تمرکز مراکز خدماتی گروه فولاد مبارکه در هلدینگ فولاد متیل و تحقق اهداف متعالی این شرکت ازجمله بهره‌برداری از ۱۵ طرح توسعه در شرکت‌های زیرمجموعه خود کماکان بر تارک صنعت فولاد کشور بدرخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =