مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد متیل

غلامرضا کوهستانی، معاون مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد متیل گفت: برای سال مالی ۱۴۰۲ پیش‌بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری در پایان سال، در صورتی که کلیه مولفه‌ها و شرایط اقتصادی بهینه شده و شرایط مناسب‌تری را داشته باشیم؛ در حدود ۸ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

 غلامرضا کوهستانی، معاون مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد متیل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین، در خصوص سودآوری این مجموعه طی سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: باوجود مشکلات اقتصادی کشور طی سال گذشته به‌ویژه ۶ ماهه اول سال، سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولادمتیل بیشتر از میزان پیش‌بینی شده بود و رشد ۱۳۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ برای آن‌ها ثبت شد.

کوهستانی در خصوص پیش‌بینی سال پیش رو این مجموعه نیز اظهار کرد: برای سال مالی ۱۴۰۲ پیش‌بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری در پایان سال، درصورتی‌که کلیه مؤلفه‌ها و شرایط اقتصادی بهینه‌شده و شرایط مناسب‌تری را داشته باشیم؛ در حدود ۸ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

به گفته وی، طبق رسالت فولاد متیل و استراتژی تدوین‌شده برای این شرکت، قرار است تا سال ۱۴۰۵ جزء ۹۰ شرکت برتر کشور قرارگرفته و درآمد ۷۰ همتی را رقم بزند که خوشبختانه این موضوع موردتوجه فولادمتیل و شرکت‌های زیرمجموعه قرار دارد و در بودجه سالیانه خود این موضوع را لحاظ کرده‌اند.

معاون مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد متیل تصریح کرد: امید می‌رود با حمایت شرکت فولاد مبارکه و همت والای سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد متیل که طی یک سال گذشته توانست به‌اندازه ۵ سال در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته باشد در ادامه راه و با اهداف تعریف‌شده در جهت توسعه و پیشرفت بیشتر حرکت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =