سید سعید رفیعی پور علوی

سید سعید رفیعی پور علوی، عضو هیئت مدیره فولادمتیل گفت: شرکت فولاد متیل با بهره‌مندی از شرکت‌های زیرمجموعه خود این امکان را فراهم کرده که محصولات تولیدی فولادمبارکه در اقصی نقاط کشور به دست مصرف کنندگان برسد.  

سید سعید رفیعی پور علوی، عضو هیئت‌مدیره فولاد متیل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: شرکت فولاد متیل یکی از مزیت‌های رقابتی ویژه گروه فولاد مبارکه است که با بهره‌مندی از شرکت‌های زیرمجموعه خود این امکان را فراهم کرده که محصولات تولیدی فولاد مبارکه را در اقصی نقاط کشور به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی افزود: شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل در سراسر کشور عملیات توزیع و فروش به‌صورت خرده‌فروشی را در برنامه‌های اصلی خود تعریف کرده‌اند و خوشبختانه توانسته‌اند نیاز صنایع پایین‌دستی فولاد را به مواد اولیه تأمین کنند.

به گفته هیئت‌مدیره فولاد متیل، این هلدینگ از سال گذشته تاکنون انضباط مالی و حقوقی برای شرکت‌های گروه فولاد متیل در قالب تدوین دستورالعمل‌ها و گردش‌ کارها دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تنوع شرکت‌های خدماتی زیرمجموعه و گستره جغرافیایی فعالیت‌های این شرکت‌ها از سال گذشته، شرکت فولاد متیل ایجاد انضباط بر فعالیت‌های مالی، بازرگانی و حقوقی شرکت‌های گروه را دستور کار خود قرار داده که منجر به تدوین دستورالعمل‌ها و گردشکارهای مدون شده است که به‌روزرسانی و نظارت بر اجرای این دستورالعمل‌ها از برنامه‌های آتی هیئت‌مدیره خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =