حیدرعلی عابدی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین بسیاری از طرف دولت وضع شد تا دست اختلاس گران را ببندد و آنها نتوانند از قوانین سوء استفاده کنند، اما این ترس دولتی ها نتوانست جلوی اختلاس گران را بگیرد و آنها کار خود را انجام می دهند و این قوانین دست و پاگیر تنها صنعت و تولید کنندگان را متضرر کرده است .

به گزارش ایراسین – حیدرعلی عابدی با اشاره به اینکه در محاصره اقتصادی ناجوانمردانه ای که آمریکا ترتیب داده است تنها صنتعگران هستند که می توانند ایران ما را از این رکود نجات دهند اظهار داشت: به هر حال وزیر صنعت و معدن و تجارت به خوبی با دغدغه های صنعتگر و تولید کننده آشنا است و باید تمهیدی در این رابطه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با شعار دادن نمی توان از تولید و صنعت حمایت کرد و باید از تعارف خارج شویم .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صمت باید پاسخگوی فعالان صنعت اصفهان باشد، گفت: این وزاتخانه باید با قوه قضاییه هماهنگ شود تا قوانین سخت اقتصادی کمتر به صنعتگران آسیب وارد کند.

عابدی با اعلام اینکه زمان رسیدگی به درخواست های قانونی طولانی است و باید مسائل صنعت را جدی بگیریم تصریح کرد: هم اکنون در شرایطی هستیم که تولیدکننده ما در مضیقه بوده و به همین خاطر باید با برگزاری کمیته ای ویژه به مشکلات صنعتگران بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =