سهل آبادی

رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: اصفهان 9 هزار واحد صنعتی دارد و باعث افتخار ما است که مقام معظم رهبری از صنعت و رونق آن اعلام رضایت کرده اند .

به گزارش ایراسین - عبدالوهاب سهل آبادی در بیست و چهارمین آیین تجلیل از صنعتگران نمونه استان اصفهان، اظهار کرد: اگر ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم نیازمند آرایش نظامی هستیم و این مسئولیت تنها بر عهده وزارت صمت نیست و باید اختیارات به بخش خصوصی تفویض شود.

 وی با اعلام اینکه باید دست مدیرکل صنعت اصفهان را باز نگه داریم تا شاهد رونق صنعت در استان باشیم و اشتغال افزایش یابد، چراکه نرخ اشتغال در استان بالا نیست افزود: اصفهان شهر صنعت و استانی است که باید درآن وزارتخانه ایجاد گردد.

رئیس خانه صنعت و معدن در ادامه روز صنعت را روزی دانست که توانمندی ما ثابت می شود و خطاب به صنعتگران اظهار داشت: شما هر مشکلی که در تشکل های خود یا صنوفی که هستید دارید باید اطلاع دهید که به کمک هم رفع کنیم.

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه تفویض اختیارات وزارت صمت به تشکل ها در پیچ بروکراسی های اداری است و باید دست مدیرکل صنعت اصفهان را باز نگه داریم تا شاهد رونق صنعت در استان باشیم و اشتغال افزایش یابد، چراکه نرخ اشتغال در استان بالا است .

وی ادامه داد: باید به صنعتگران بخش صنعت و معدن کشور که در این شرایط فعالیت می کنند نگاهی همچون نگاه به یک فرمانده نظامی داشته باشیم.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران خواستار شد که قرارگاه اقتصاد مقاومتی که وظیفه اداره آن به وزارت صمت داده شده به بخش خصوصی تفویض شود و تفویض اختیارات در وزارت صمت به تشکل ها در پیچ وخم بروکراسی اداری گیر کرده است. باید دست رییس سازمان صمت اصفهان بازتر باشد.

وی افزود: موضوع بهره مرکب باید به صورت جدی پیگیری شود زیرا صنعتگران هنوز از این موضوع رنج می برند و نباید صنعتگر و فعال اقتصادی تا 40درصد بهره پرداخت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =