وزارت صمت

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت گفت: اراده و برنامه قوی شخص وزیر و بدنه وزارتخانه بر شفاف سازی سیستم است و با وجود تمام تبلیغات وضعیت مبارزه با فساد در وزارت صمت، خوب است.

به گزارش ایراسین، در حاشیه نخستین نشست جامعه بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت که در سازمان توسعه تجارت برگزار شد، افشار فتح‌ الهی مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اراده و برنامه قوی شخص وزیر و بدنه وزارتخانه بر شفاف سازی سیستم است.

فتح الهی با تاکید بر اینکه نظارت بیشتری نسبت به وزارتخانه های دیگر در وزارت صمت وجود دارد گفت: با توجه به اینکه چهار وزارتخانه در بدنه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام شده و حجم کاری زیادی را بر عهده آن گذاشته است، ضرورت دارد نظارت بیشتری بر آن وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه شناسایی جایگاه های اصلی فساد به تنهایی کافی نیست، تصریح کرد: در حوزه برداشتن گلوگاه ها باید برنامه ریزی شود و مسئولیت نظارت و بازرسی، تاکید بر برداشتن و رفع این گلوگاه‌ها از طریق مجموعه های متولی است.

فتح الهی در ادامه بازرسان و ناظران حاضر در جلسه را مخاطب قرار داد و گفت: پیگیر مسائل مردم باشید و اگر جایی هم پیگیری غیرقانونی بود باید شفاف به مردم اعلام شود.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت با اعلام اینکه ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی کشور در حوزه وزارت صنعت است، گفت: این در شرایطی است که به خاطر جنگ اقتصادی ایجاد شده توسط دشمن، مجموعه کاری وزارت صمت در خط اول جبهه مبارزه قرار دارد.

فتح‌ الهی در پایان افزود:‌ به نسبت شرایطی که دشمنان ایجاد کرده‌اند اکنون از وضعیت بحرانی عبور کرده و به یک ثبات نسبی رسیدیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =