آزمون استخدامی فولاد مبارکه

اولین روز از آزمون استخدامی فولاد مبارکه، با استقبال کم نظیر داوطلبان روبرو بود و هزاران نفر صبح و بعد از ظهر در دانشگاه صنعتی اصفهان برای استخدام در شرکت فولاد مبارکه با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه پنجشنبه ۲۴ آذرماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. داوطلبان با مدارک کارشناسی و دیپلم به بزرگترین کارزار استخدامی کشور آمده بودند تا برای اشتغال در بزرگترین کارخانه فولادسازی ایران با یکدیگر رقابت کنند.

مسیرهای منتهی به محل برگزاری آزمون یعنی دانشگاه صنعتی اصفهان با ترافیک چند کیلومتری همراه بود که می‌توان از این موضوع استقبال داوطلبان را به خوبی فهمید.

یکی از اقدامات خوب کادر اجرایی آزمون یعنی مدیران فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان، در این آزمون اجازه دادن به خودروهای شخصی برای ورود به محوطه دانشگاه بود. این کار باعث شده بود تا از تجمع حاضرین در ورودی دانشگاه و کمبود پارکینگ برای خودروهای شخصی جلوگیری شود.

حواشی اولین روز از آزمون استخدامی فولاد مبارکه

همچنین با تصمیم مدیران دانشگاه صنعتی اصفهان، درب شمالی نیز برای ورود داوطلبین از ساعات اولیه صبح باز شده بود.

اما یکی از اتفاقات مهم نوبت صبح، حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه حوالی ساعت ۹:۲۰ دقیقه صبح بود. وی به همراه مهدی کفایت معاون سرمایه‌ای انسانی و سازماندهی، غلامرضا سلیمی معاون بهره‌برداری و احمد یوسف‌زاده معاون طرح و توسعه و جمعی از مدیران دیگر این شرکت به مدت دو ساعت از حوزه‌های آزمون بازدید نموده و از جزئیات برگزاری آزمون با خبر شدند.

حواشی اولین روز از آزمون استخدامی فولاد مبارکه

طیب‌نیا در حاشیه بازدید خود در مورد دغدغه فولاد مبارکه برای اشتغال‌زایی گفت: این شرکت همواره در عرصه‌های مختلفی پیشتاز بوده و در موضوع اشتغال‌زایی نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است؛ چرا که اشتغال‌زایی از دید فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگترین مسئولیت اجتماعی این شرکت تلقی می‌شود. البته علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم، از سال گذشته اقداماتی دیگر مانند حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا که در زمینه بومی‌سازی فعال هستند به صورت جدی‌تری انجام شده و سرمایه‌گذاری‌های مختلفی را در زمینه‌های مختلف نیز انجام داده است.

در ادامه این بازدید، مجید طالبی رئیس مرکز آموزش‌های آزاد الکترونیکی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز توضیحاتی را در مورد شرکت‌کنندگان آزمون به مدیران فولاد مبارکه ارائه کرد.

نکته قابل توجه دیگر در آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه تدابیر سخت‌گیرانه‌ای از نظر ورود وسایل الکترونیکی نظیر ماشین حساب و تلفن همراه و... از سوی برگزارکنندگان بود و حتی مدیران ارشد هم اجازه بردن گوشی به داخل حوزه امتحانی را نداشتند.

این آزمون در نوبت بعدازظهر نیز با استقبال داوطلبان همراه بود و ترافیک خروجی نوبت عصر نیز نشان از حضور این عزیزان تا دقایق پایانی بود.

حواشی اولین روز از آزمون استخدامی فولاد مبارکه

شایان ذکر است حدود ٢٥هزار نفر از داوطلبین در این آزمون شرکت می‌کنند که در نهایت حدود ١١٠۳ نفر در این آزمون به استخدام فولاد مبارکه در خواهند شد. همچنین جمعه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ نیز این آزمون با شرکت داوطلبین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =