نمایشگاه ساختمان

مدیر بازاریابی و فروش خارجی ذوب آهن گفت: انتظار داریم مسئولین ذی ربط با جلوگیری از خام فروشی و صادرات سنگ آهن نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن و فولاد مبارکه اقدام کنند.

به گزارش ایراسین، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس و هیات رئیسه اتاق تعاون و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ۶ مرداد ماه افتتاح شد.

نمایشگاه نوزدهم با حضور بیش از ۹۵۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا در ۲۴ گروه کالایی در مساحتی بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع تحت پوشش قرار گرفته است که نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

بهزاد کرمی مدیر بازاریابی و فروش خارجی ذوب آهن اصفهان، با اشاره به حضور فعال این شرکت در نمایشگاه امسال گفت: علی رغم مشکلات مختلف، ذوب آهن به تولید ادامه می دهد و با پشتکار و تلاش همکاران سختکوش، چرخ های تولید در این شرکت به خوبی در حال گردش است.

وی در ادامه افزود: مشکل فعلی ما کمبود مواد اولیه آهن دار است، که امیدواریم با رفع این مشکل از تمام ظرفیت های تولید در شرکت استفاده شود.

کرمی با اشاره به صادرات گسترده مواد خام در زمان نیاز شرکت های داخلی، گفت: انتظار داریم مسئولین ذی ربط با جلوگیری از خام فروشی و صادرات سنگ آهن نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن و فولاد مبارکه اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تامین مواد اولیه باعث رونق تولید و افزایش توان اقتصادی کشور می شود، گفت: سال جاری تولید سه میلیون و پنجاه هزار تن چدن و صادرات حدود یک میلیون و صد هزار تن محصول به عنوان هدف تعیین شده است و با همه مشکلات مختلف در صدد تحقق این هدف هستیم که تولید شرکت در چهار ماه اول سال نیز بر اساس این هدف محقق شده است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از ششم تا نهم مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =