سهام عدالت

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: تا پایان امسال همه استان‌های کشور دارای مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت شده و از مزایای آن به ویژه در توسعه منطقه برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایراسین، مهدی حاجی‌وند اظهار کرد: ارزش مجموع سهام عدالت ۹۰۰ هزار میلیارد تومان بود که ۳۰ میلیون نفر به طور غیرمستقیم و بقیه مستقیم سهامدار آن هستند.

وی ادامه داد: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان‌ها از نیمه پایانی سال قبل به صورت آزمایشی از زنجان و خراسان شمالی راه‌اندازی شد و امسال نیز این مجمع در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرده است.

حاجی‌وند بیان داشت: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در هر استان بعد از حسابرسی، انتشار آگهی و تعیین افراد داوطلب برای عضویت در مجمع با مراجعه و ثبت نام در سامانه و برگزاری انتخابات به صورت آنلاین، برگزیده خواهند شد.

مشاور رئیس سازمان بورس، به‌روزرسانی فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان‌ها، تعیین تکلیف و پرداخت مطالبات باقی مانده از گذشته، واگذاری تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان در هر استان و حضور در سرمایه‌گذاری بورس و توسعه زیرساختی استانی را از مزایای راه‌اندازی مجمع استانی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت برشمرد.

مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در سال مالی ۱۴۰۲، خرداد ماه سال جاری (۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله قبل سال ۱۴۰۲ به ترتیب آذر و شب عید به حساب سهامداران واریز شده بود.

بر اساس گزارش ایرنا، حاجی‌وند گفت: از سهامداران عدالت خواست از فروش سهام خودداری کنند چراکه ضمن تعلق گرفتن سود سالانه، متناسب با تورم در جامعه دارایی افزایش می‌یابد.

وی ارزش سهام عدالت هر فرد را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =