• ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر: 2978
  • readingTime: ۱ دقیقه
نفت سپاهان

مجمع سالانه به‌ منظور تصویب افزایش سرمایه شرکت نفت سپاهان برگزار شد

به گزارش ایراسین، مجمع سالانه به‌ منظور تصویب افزایش سرمایه شرکت نفت سپاهان با حضور عباس بنی شریف مدیرعامل نفت سپاهان، مدیران شرکت، نماینده سهامداران و سهامداران این شرکت در محل سالن همایش‌های رازی برگزار شد. در این مجمع بعد از تقسیم میزان سود شرکت نفت سپاهان به ازای هر سهم، افزایش سرمایه ۴۷۲ درصدی شرکت نفت سپاهان به‌ منظور جبران مخارج سرمایه‌گذاری بلندمدت و جبران بخشی از مخارج سرمایه‌ای انجام‌شده خطوط پرکنی تصویب شد.

عباس بنی‌شریف، مدیرعامل نفت سپاهان پس از توضیح در خصوص افزایش فروش، گفت: این افزایش فروش قابل توجه ناشی از عملکرد خوب و همچنین رشد نرخ ارز بوده است.
وی درباره تامین مواد اولیه این شرکت گفت: از لحاظ تامین خوراک در سال ۹۸ مشکلی وجود نخواهد داشت اما افزایش نرخ لوب‌کات از آنجا که شرکت امکان افزایش نرخ ندارد، مقداری آزاردهنده است.
بنی شریف در ادامه به روند وصول مطالبات این شرکت اشاره کرد و افزود: در رابطه با مطالبات این شرکت، در راستای وصول مطالبات تلاش می‌شود اما بدهی شرکت ملی نفت دچار مسائل و مشکلاتی است و نمی‌توان از وثایق هم استفاده کرد و افراد مرتبط هم هیچ دارایی به نام خود ندارند. البته طبق اعلام نماینده سهامدار عمده، بخش قابل توجهی وصول شده اما در خصوص تسویه این بدهی اطمینان وجود ندارد.

در ادامه این نشست، اهم پروژه های شرکت نفت سپاهان اعلام شد که مهمترین آنها عبارتند از: پروژه ساخت پایانه صادراتی بندرعباس، پروژه خط تولید ظروف پلاستیکی یک و چهار لیتری، پروژه خط قالب‌گیری وکس، پروژه ساخت سوله انبار محصول نهایی به‌ همراه سیستم قفسه‌بندی شاتل درایوین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =