واحد انباشت و برداشت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان

سفارش ماشین‌آلات اصلی ژاپن در ماه جولای افزایش یافت و این امیدواری را افزایش داد که هزینه‌های رشد کسب‌وکار ممکن است بادهای مخالف کوتاه‌مدت ناشی از کندی اقتصاد جهانی و ضعیف‌تر شدن ین که هزینه‌های داخلی را افزایش داده است را جبران کند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، افزایش غیرمنتظره سفارشات اصلی می‌تواند تسکین موقتی را برای سیاست‌گذارانی فراهم کند که امیدوارند سرمایه‌گذاری شرکتی به بهبود داخلی در سومین اقتصاد بزرگ جهان کمک کند.

با این حال، نظرسنجی رویترز به طور جداگانه نشان داد که اعتماد تجاری تولیدکنندگان ژاپنی از بالاترین سطح هفت ماهه در سپتامبر عقب‌نشینی کرد زیرا بخش شرکتی با فشار مداوم ناشی از هزینه‌های بالای مواد خام مواجه بود.

بر اساس گزارش رویترز، سفارش‌های تولیدکنندگان نسبت به ماه قبل ۵.۴ درصد کاهش یافت که با کاهش سفارشات در ماشین‌آلات الکتریکی و زیربخش‌های خودرو و قطعات کاهش یافت. سفارش‌های غیرتولیدکننده ۱۵.۱ درصد افزایش یافتند.

تاکومی تسونودا، اقتصاددان ارشد موسسه تحقیقاتی بانک مرکزی شینکین، گفت: با این حال، نزول ین در سال جاری بعید است منجر به هزینه‌های بیشتر در کارخانه‌ها و سایر تاسیسات تولیدی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =