ترابی

ترابی: تولید محتوای فرهنگی مشترک صنعتی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باعث می‌شود مردم و قشرهای گوناگون جامعه بیش‌ از پیش با فرهنگ صنعتی آشنا شوند.

به گزارش ایراسین، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دیدار با علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: فرهنگ و صنعت نیازمند همگرایی مستمر هستند. 

ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، در این دیدار با اشاره به نقش فرهنگ در خانواده، گفت:  فولاد مبارکه به موازات تولید و توسعه شرکت، در بخش توسعه فرهنگی کارکنان و خانواده‌ها نیز به فراخور مناسبت‌ها و موارد مختلف، اقلام و کالاهای فرهنگی متناسب اعضای خانواده‌های شرکت در نظر گرفته که تأثیر فرهنگی شگرفی داشته است.

ترابی در ادامه افزود: تولید محتوای فرهنگی مشترک صنعتی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باعث می‌شود مردم و قشرهای گوناگون جامعه بیش‌ از پیش با فرهنگ صنعتی آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامه این نشست، گفت: بنگاه‌های اقتصادی با عجین شدن در مقوله فرهنگ بهتر می‌توانند در جامعه معرفی شوند و به تولید خود ادامه دهند.

ترابی در پایان افزود: همان‌گونه که تولید محصول در فولاد مبارکه بر اساس استاندارد فنی جهانی است، پیوست فرهنگی نیز باید با زبان مشترک استانداردسازی شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =