• ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر: 24716
  • readingTime: ۱ دقیقه
NFT

صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده در یک پست توئیتری اعلام کرد که Coinbase Global Inc (COIN.O) بازار توکن‌های غیرقابل تعویض خود که اختصاراً به NFT شهرت دارد را به روی همه کاربران باز می کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایالات متحده در یک پست توییتری اعلام کرد که Coinbase Global Inc (COIN.O) بازار توکن‌های غیرقابل تعویض خود که اختصاراً به NFT شهرت دارد را به روی همه کاربران باز می کند.

کوین بیس در این پست توییتری گفت بازار NFT آن در مرحله بتا است و این شرکت همچنان در حال کار بر روی افزودن ویژگی‌های بیشتر به پلتفرم است.

بر اساس آنچه رویترز اعلام کرده، اولین بار در اکتبر سال گذشته اعلام شد که این پلتفرم در ماه آوریل به روی تعداد کمی از کاربران در ایالات متحده باز شده است. این شرکت در آن زمان اعلام کرده بود کاربران بیشتری از لیست انتظارش طی سه تا پنج هفته آینده اضافه خواهند شد.

NFTها نوعی دارایی دیجیتال هستند که از فناوری بلاک چین برای ثبت مالکیت فایل‌های دیجیتالی مانند تصویر، ویدئو یا یک قطعه متن استفاده می‌کنند.

NFT که از سال ۲۰۱۷ تا کنون در بازارهای مخصوصش معامله می‌شود، در اوایل سال ۲۰۲۱ محبوبیت زیادی پیدا کرد و موفق شد در ماه اوت این سال جهش انفجاری دیگری را به ثبت برساند.

بر اساس داده‌های DappRadar، حجم فروش این محصولات دیجیتالی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به ۱۰.۷ میلیارد دلار افزایش یافته است که نسبت به سه ماهه دوم همین سال، رشد بیش از ۸ برابری را نشان می‌دهد.

حجم ۲.۶ میلیارد دلاری دارایی‌های NFT طی اکتبر ۲۰۲۱ در در بزرگترین بازار آن یعنی OpenSea رشد قابل توجهی را نسبت به حجم ۴.۸ میلیون دلاری در ماه مشابه سال ۲۰۲۰ حکایت می‌کند.

اگرچه محبوبیت چنین دارایی‌هایی در سال ۲۰۲۱ به شدت افزایش یافت، اما رشد آن اخیرا نشانه هایی از سرد شدن را نشان داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =