• ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
  • کد خبر: 23792
  • readingTime: ۲ دقیقه
رئال مادرید

در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید با پیروزی برابر چلسی با دست پر به خانه بازگشت و بایرن در برابر ویارئال متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو بازی آخر دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته برگزار شد و رئال مادرید و ویارئال توانستند رقبا را شکست دهند. در مهم‌ترین بازی شب گذشته رئال مادرید در لندن به مصاف چلسی رفت، چلسی بحران زده که پس از تحریم آبراموویچ توسط دولت انگلستان، روزهای سختی را پشت می‌گذارد، شب گذشته نیز شکننده ظاهر شد.

این بازی جذاب و دیدنی در ابتدا پایاپای دنبال میشد تا اینکه کریم بنزما روی یک ضدحمله دیدنی گل اول بازی را در دقیقه ۲۱ برای رئال به ثمر رساند. برای گل دوم رئالی‌ها صبر زیادی نکردند و همانند بازی مقابل پاریس سنت ژرمن، در دقیقه ۲۴ بنزما گل دوم خودش و تیمش را این‌بار روی پاس دیدنی مودریچ و با یک‌ضربه سر کم‌نظیر به ثمر رساند تا استمفورد بریج را در سکوت مطلق فرو ببرد.

دست پرِ رئال از لندن/ ادامه شگفتی‌های ویارئال

پس از این‌ گل چلسی سر و شکل هجومی به خود گرفت و توانست با ضربه هاورتز یکی از دو گل خورده را جبران کند. بازی با نتیجه ۲ بر یک در نیمه اول به پایان رسید و رئال نیمه دوم‌ را نیز طوفانی آغاز کرد و بار دیگر بنزما مرد اول زمین بود و با ثبت هتریک گل سوم رئالی‌ها را وارد دروازه‌ مندی کرد.

تعویض‌های توخل در نیمه دوم هم فایده نداشت و چلسی علیرغم یک نمایش دلچسب، مغلوب نبوغ کریم بنزما شد و در این بازی شکست خورد تا کارش در بازی برگشت در سانتیاگو بربابئو سخت شود.

دست پرِ رئال از لندن/ ادامه شگفتی‌های ویارئال

توقف بایرن در باتلاق ویارئال

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی رفت، بایرن مونیخ در اسپانیا به مصاف ویارئال رفت. ریارئال در دور قبل دست به کار بزرگی زد و یوونتوس را در تورین شکست داد تا به این مرحله برسد. آن‌ها در این بازی هم کار بزرگی ‌کردند و برخلاف انتظارات توانستند بایرن ناگلزمن را متوقف کنند.

بایرن طبق معمول و برای ارائه یک‌فوتبال فوق تهاجمی پای به میدان گذاشت، تاکتیکی که در این بازی جواب نداد و ویارئال با استفاده از فضاهای ایجاد شده در کانال‌های کناری تیم بایرن بارها و بارها دروازه نویر را تهدید کرد. ویارئال در این بازی خیلی زود و در دقیقه هشت به گل رسید و پس از این گل، با ارائه یک بازی مبتنی بر ضد حمله می‌توانستند برای دومین و حتی سومین بار دروازه نویر را باز کنند.

دست پرِ رئال از لندن/ ادامه شگفتی‌های ویارئال

ویارئال در همان نیمه اول به گل دوم هم رسید که کمک داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد. در نیمه دوم و با توجه به تعویض‌های ناگلزمن، بایرن سر و شکل بهتری به خود گرفت و حملات بیشتری روی دروازه شاگردان اونای امری ترتیب داد. با این حال در همین نیمه هم ویارئالی‌ها شانس‌های زیادی برای گل‌زنی داشتند که با کم‌دقتی از دست رفت.

تلاش بایرنی‌ها در نیمه دوم هم بی‌فایده بود و علیرغم برتری در عدد و آمار، این تیم به سد محکمی به نام رولی خورد و نتوانست توپی را از دستان دروازه‌بان ویارئال رد و به گل تبدیل کند تا این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان اسپانیایی‌ها به پایان برسد. بایرن برای صعود به نیمه‌نهایی باید این نتیجه را در آلیانز آره‌نا جبران کند.

دست پرِ رئال از لندن/ ادامه شگفتی‌های ویارئال

گفتنی است، در بازی‌های شب گذشته این مرحله لیورپول موفق به پیروزی سه بر یک برابر بنفیکا شد و منچستر سیتی با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست داد. بازی‌های برگشت این مرحله روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =