• ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر: 24040
  • readingTime: ۱ دقیقه
کریم بنزما

در یک دیدار جذاب رئال علیرغم باخت مقابل چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و بایرن مونیخ با قبول تساوی برابر ویارئال از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رئال مادرید در مسابقه‌ای سخت و نفس‌گیر با غلبه بر چلسی در وقت‌های اضافی، راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا در آنجا به مصاف یکی از دو تیم اتلتیکو مادرید یا منچسترسیتی برود. چلسی با وجود غلبه بر نماینده اسپانیا در بازی برگشت، از راهیابی به دور بعد باز ماند.

در این مسابقه نفس گیر، مادریدی‌ها ابتدا با سه گل از حریف خود عقب افتادند (یک گل چلسی هم با تصمیم VAR مردود اعلام شد)، سپس روی پاس فوق‌العاده مودریچ و ضربه نهایی وینیسیون توانست به گل برسند و نتیجه بازی در مجموع را به تساوی بکشند. پس از این گل بازی به وقت‌های اضافه کشید و در نهایت با گلزنی بنزما در نیمه اول وقت‌های اضافه، رئال جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کردند.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ میزبان ویارئال بود که در نهایت ویارئال توانست با تساوی ۱-۱ و در مجموع برتری ۲-۱ در ادامه شگفتی سازی‌هایش در این فصل از لیگ قهرمانان، باواریایی‌ها را نیز از سر راه خود بردارد. بایرن مونیخ از همان دقایق اول بازی را در دست داشت اما در نیمه اول در خلق موقعیت چندان موفق نبودند.

در نیمه دوم نیز در همان دقایق ابتدایی قاتل لهستانی زهر خود را به ویارئال ریخت و بایرن را ۱-۰ جلو انداخت. اما گلزنی لواندوفسکی هم برای صعود بایرن کافی نبود. با ورود دیویس به زمین و اشتباه این بازیکن، ویارئال در یک ضد حمله رعد آسا توسط تعویض طلایی اونای امری، چوکووئزه در دقیقه ۸۸ به گل تساوی دست پیدا می‌کنند. در اندک دقایق باقی مانده نیز، بایرن مونیخ نتوانست مقابل خط دفاع مستحکم زیردریایی‌ها کاری از پیش ببرد تا شگفتی سازی شاگردان امری تکمیل شود. ویارئال حال باید منتظر نتیجه بازی لیورپول و بنفیکا در فردا شب باشد تا رقیب خود را در نیمه نهایی بشناسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =