• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر: 24562
  • readingTime: ۱ دقیقه
رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید قهرمانی خود در لالیگای اسپانیا را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگا اسپانیا شب گذشته با دیدار رئال مادرید و اسپانیول پیگیری شد و مادریدی‌ها برای قطعی کردن قهرمانی خود تنها به یک امتیاز نیاز داشتند. رئالی‌ها در این بازی توانستند با گلزنی رودریگو، آسنسیو و بنزما چهار بر یک میهمان خود را شکست دهند و جشن سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را در سانتیاگو برنابئو جشن بگیرند.

رئال پس از این بازی با ۸۱ امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرد و توانست پس از مدتی انتظار بار دیگر در این فصل از رقابت‌ها به قهرمانی لالیگا دست پیدا کند. رئال با کسب این قهرمانی و ثبت رکورد ۳۵ قهرمانی لیگ داخلی به پرافتخارترین تیم اروپایی از حیث بدل شد.

رئال مادرید قهرمان لیگ اسپانیا شد

رئال در حالی چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های فصل جاری لالیگا جشن قهرمانی گرفت که فصل گذشته در رقابت با اتلتیکو مادرید کم آورد و دوم شده بود. از طرفی در سال جاری نیز رئال مادرید از شرایط سخت آتلتیکو و بارسلونا نهایت استفاده را کرد و به یک قهرمانی دلچسب با کارلو آنجلوتی دست یافت.

آنجلوتی با کسب قهرمانی لالیگا به تنها مربی تاریخ تبدیل شد که تجربه قهرمانی در پنج لیگ معتبر دنیا یعنی لیگ جزیره انگلیس، سری‌آ ایتالیا، لوشامپیونه فرانسه، بوندسلیگا آلمان و حالا لالیگا اسپانیا را در کارنامه دارد.

رئال مادرید قهرمان لیگ اسپانیا شد

رئالی‌ها شب گذشته و با برگزاری جشن قهرمانی، با روحیه بالا باید از منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا میزبانی کنند. بازی رفت این دو تیم با نتیجه چهار بر یک به سود نماینده انگلیس به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =