قیچی برگردان مهدی طارمی

در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن و لیورپول موفق به صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسابقات دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری دو بازی آغاز شد. در بازی اول لیورپول در آنفیلد میزبان اینتر میلان بود، بازی رفت این دو تیم در جوزپه م‌آتزا با برتری دو بر صفر لیورپولی‌ها به پایان رسید و سرخ پوشان انگلیسی برای بازی برگشت حاشیه امن خوبی ایجاد کرده بودند. شب گذشته اینتر سعی داشت با یک بازی انتحاری لیورپولی‌ها را غافلگیر کند.

اینتری‌ها در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و روی ضربه استثنایی مارتینز به گل نیز رسیدند، اما در اوج حملات این تیم آلکسیس سانچز با یک خطای بچه‌گانه اخراج شد تا شانس گل دوم اینتر کم‌رنگ شود. با این وجود اینتر دست به کار بزرگی زد و لیورپول را در آنفیلد یک بر صفر شکست، اما این نتیجه برای جبران باخت دو بر صفر بازی رفت کافی نبود و لیورپول به دور بعدی رقابت‌ها راه یافت.

در دیگر بازی شب پیش بایرن و سالزبورگ در آلیانتس آرنا به مصاف هم رفتند، غول کش اتریشی در بازی رفت موفق شد تا ماشین گل‌زنی بایرن را متوقف و یک مساوی یک بر یک از این تیم زهردار بگیرد. اما در آلمان جریان تغییر یافت، لواندوفسکی در ۱۱ دقیقه هت‌ریک کرد تا سالزبورگ فرو بپاشد و پس از آن مولر، نبری و سانه هم کار خود را کردند. این بازی را بایرن با نتیجه هفت بر یک پیروز شد تا یکی از مقتدرانه‌ترین پیروزی‌های مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان را خلق و به مرحله بعد صعود کند.

در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی دیگر برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین این بازی‌ها رئال در مادرید از پاریس سنت ژرمن میزبانی می‌کند. بازی رفت این دو تیم با گل لحظه آخری امباپه به سود پاریسی‌ها به پایان رسید و آنجلوتی و تیمش امشب نیاز دارند تا پی‌اس‌جی پرستاره را با اختلاف دو گل ببرند و به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر بازی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم منچستر سیتی و اسپورتینگ برگزار خواهد شد، بازی رفت این دو تیم را آبی‌های منچستر با برتری پنج گله بردند و تقریبا باید آن‌ها صعود کرده دانست. بازی‌های این مرحله ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود.

لیگ اروپا و طارمی

امشب مسابقات لیگ اروپا نیز آغاز شده و از ساعت ۲۱:۱۵ پورتو میزبان لیون فرانسه است و یاران مهدی طارمی برای صعود به هشت تیم برتر لیگ اروپا باید با دست پر از این بازی خارج شوند. پورتو در مرحله قبل با درخشش ستاره ایرانی خود توانست لاتزیو شکست دهد و حالا بار دیگر چشم امید پرتغالی‌ها به طارمی است و باید دید او امشب چه دشتی برای تیم خود دارد.

طارمی در این فصل یک فوق ستاره برای پورتو بوده و تاکنون توانسته آمار خیره کننده ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل برای این تیم به ثبت برساند تا یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان تیم خود باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =