رئیس اورژانس کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس برای خدمت رسانی به شهروندان برای سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه در حالت آماده باش هستند.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آمادگی و تمهیدات سازمان اورژانس کشور در عید نوروز سال آینده اظهار کرد: از آنجایی که سویه اُمیکرون رو به افول است و بلافاصله پس از عیدنوروز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی زیادی در سطح کشور انجام شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های سفر در دو سال گذشته، تصریح کرد: سازمان اورژانس به عنوان دبیر کمیته بهداشت و درمان وزارت بهداشت در سفرهای نورزوی، هماهنگی‌های درون بخشی و برون بخشی را با همکاری مراکز استانی انجام داده است و از ۲۵ اسفندماه در ورودی استان‌های گردشگرپذیر تمهیدات لازم را برای تسهیل سفر فراهم کرده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی حدود ۲۴ هزار نیرو و ۳۰۰۰ پایگاه و حدود ۵۰ پایگاه هوایی داریم که این ها همه در آماده باش قرار خواهند گرفت. علاوه بر این حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کمپ بین راهی نیز مستقر خواهند شد که ایستگاه‌های ثابت هستند.

وی افزود: بحث نظارت بر اماکن بهداشتی و درمانی و مراکز ارائه غذا نیز وجود دارد که تیم‌های بهداشتی در ایام نوروز نظارت لازم را خواهند داشت.

میعادفر اظهار کرد: اورژانس تنها نهادی است که هیچ وقت تعطیلی ندارد و امسال هم با همان میزان نیروی انسانی به ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهیم پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =