وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز جهت بازدید از پروژه‌های خیرساز، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی و درمانی به اصفهان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج‌شنبه بیست‌وهشتم بهمن ماه برای رسیدگی به مسائل حوزه بهداشت و درمان اصفهان و همچنین جهت بازدید از پروژه های خیرساز افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های بهداشتی و درمانی وارد استان شد. عین‌الهی پس از بازدید از بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین(ع) راهی شهرستان نجف‌آباد شد. او در شهرستان نجف‌آباد آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره قبل از ازدواج شهرستان نجف‌آباد را افتتاح کرد.

سفر وزیر بهداشت و درمان به اصفهان/ بازدید از پروژه های خیرساز؛ افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های بهداشتی و درمانی

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید وزیر بهداشت هنگام افتتاح مرکز غربالگری سرطان شهرستان نجف‌آباد از نیازهای بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد به وزیر بهداشت گفت.

ابوالفضل ابوترابی افزود: بیمارستان شیخ بهایی که ۸۰ درصد آن ساخته شده، تجهیزات آن بالغ بر یک هزار و پانصد میلیارد تومان است و در سفر ریاست جمهوری با صحبت با استاندار مقرر شد این موضوع ماده ۵۶ شود و با بانک ملی هم صحبت شد تا این مبلغ را پرداخت کند و از ردیف بودجه همین بیمارستان وثیقه گذاشته و اقساط پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه در کل استان اصفهان ۷۰ پروژه وجود دارد که یکی از آنها این بیمارستان است و از منابع داخلی بانک ملی استان تکمیل می‌شود، ادامه داد: مجموع طرح‌های مورد درخواست ما در این شهرستان ۵۰ میلیارد تومان هم نمی‌شود و تکمیل بیمارستان هزار و ۵۰۰ میلیاردی را در این شرایط سخت نداریم.

نماینده مردم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان شهید منتظری سه سال است در فضایی مناسب انجام شده و هفت شهر غرب استان را پوشش می‌دهد و همه امکانات نصب شده اما برخی وسایل مانند دستگاه‌هایی چون دستگاه سونوگرافی، گرافی، الکترو شوک، مانیتور علائم حیاتی، پمپ سرم و… که جمعاً با برآورد ما ۲۰ میلیارد تومان است را نیاز دارد.

سفر وزیر بهداشت و درمان به اصفهان/ بازدید از پروژه های خیرساز؛ افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های بهداشتی و درمانی

وزیر بهداشت به دیدار خانواده شهید حججی رفت

بهرام عین‌اللهی پس از افتتاح طرح‌های توسعه‌ای در بیمارستان شهید منتظری و زیارت مقبره شهید حججی، راهی منزل این شهید شد و در دیدار با خانواده شهید حججی، اظهار کرد: کرونا ثابت کرد که مقابله با این بیماری به تجهیزات و امکانات دولت‌های غربی وابسته نیست بلکه این همراهی و اعتماد مردم به حکومت است که می‌تواند در عبور از این بیماری موثر باشد.

وی با اشاره به بالا بودن آمار ابتلاء به کرونا و مرگ‌ومیر در این کشورها با وجود داشتن ثروت و تجهیزات، تصریح کرد: با وجود امکانات در کشورهای غربی، میزان مرگ‌ومیر در این کشورها به اندازه وحشتناکی بالاست چون با وجود همه ثروتی که در اختیار دارند، مردم با آنها نیستند اما اینجا وقتی رهبر معظم انقلاب یک اشاره می‌کند و می‌گوید من واکسن می‌زنم، فردای آن روز جمعیت زیادی برای دریافت واکسن مراجعه می‌کنند.

وزیر بهداشت از تزریق دوز اول واکسن کرونا به بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف خبر داد و گفت: تا وقتی مردم را داشته باشیم، قدرت داریم و اگر مردم را نداشته باشیم هر چه پول داشته باشیم به هیچ جا نمی‌رسیم.

وی قدرت کشور را به وجود شخصیت‌هایی مانند حاج قاسم یا شهید حججی دانست و ادامه داد: معتقدیم که امام زمان (عج) به دل‌های مردم نظر می‌کند و به همین دلیل است که همه دل‌ها متوجه یک شهید می‌شود و آن شهید به کشور و جامعه ما قدرت می‌دهد پس از خانواده شهید حججی تشکر می‌کنیم که باعث استحکام نظام شدند.

عین‌اللهی با تسلیت وفات حضرت زینب (س)، افزود: ما هر چه داریم از حضرت زینب (س) است که پرچم‌دار شهادت حضرت اباعبدالله (ع) و قیام عاشورا بود و در چنین روزی خدمت پدر و مادر نمونه این شهید کشوری و ملی رسیدیم و افتخار می‌کنیم که شهید حججی باعث قدرت نظام شد.

وی قوی‌تر شدن مردم را باعث قدرت یافتن نظام دانست و گفت: شهدایی که با خون خود این مملکت را آبیاری کردند و قدرت خود را نشان دادند که می‌توانند در برابر دشمن قوی بایستند، انسان عواطفی دارد و ممکن است در برخی موارد ترس به او غلبه کند، اما کسی که ترس به او غلبه نمی‌کند به خاطر اعتقادات خود به نظام، خداوند و امام زمان (عج) به ترس فطری خود غلبه می‌کند، این یعنی قدرتی که خداوند به خاطر تربیت پدر و مادر انقلابی به شهید حججی عطا کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: همه دشمنان می‌دانند که ما در برابر همه دشمنان می‌ایستیم خوش به حالتان چنین شهید ملی به کشور هدیه کردید و خداوند این را از همه شما قبول و ما را هم به آن شهید والامقام ملحق کند.

سفر وزیر بهداشت و درمان به اصفهان/ بازدید از پروژه های خیرساز؛ افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های بهداشتی و درمانی

عین‌الهی در شهرستان لنجان

عین‌اللهی از پروژه خیرساز بیمارستان ساعی در خمینی‌شهر بازدید کرد و از آنجا راهی شهرستان لنجان شد. وزیر بهداشت در آخرین مرحله از سفر یک روزه خود در فولادشهر مرکز تصویربرداری مرکز جامع سلامت شهید قاسم سلیمانی را کلنگ‌زنی کرد و همچنین پایگاه اورژانس پزشکی به مساحت دو هکتار و ۳۸۰ مترمربع را افتتاح کرد. وزیر بهداشت و درمان ساعت سه راهی پایتخت می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =