سمن‌های ورزشی

نشست تخصصی هیات‌های ورزشی با سمن‌های ورزشی جوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نشست تخصصی هیات‌های ورزشی با سمن‌های ورزشی جوانان استان اصفهان با حضور حسین زیبایی، عباس مرادیان و نرگس قدوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان، مجید رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و دیگر مسئولین به میزبانی تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

عباس مرادیان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست گفت: در این نشست سعی بر این داریم که یک تعاملی بین هیات‌های ورزشی با سمن‌های ورزشی جوانان برقرار شود، در مجموع سمن‌هایی که در حوزه ورزش فعالیت دارند، خودشان در بطن جامعه ورزش قرار دارند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در بحث سمن‌ها این است که بتوانیم از ظرفیت آنها بهره کافی را در جهت رسیدن به اهداف ببریم و فعالیت‌های سمن ها را در بطن جامعه ساماندهی کنیم و در کنار ظرفیت هیات‌های ورزشی هم‌راستا باشند.

نشست صمیمی ورزشی‌ها با سمن‌های جوانان برگزار شد

حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: جوان باید با حضور در برنامه‌های مختلف توانمندی‌ها و پتانسیل خود را نشان دهد و با اعتماد به نفس در حوزه‌های اجتماعی به فعالیت بپردازد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود سمن‌های ورزشی در آینده‌ای نزدیک نشستی را با هیات‌های ورزشی خواهیم گذاشت تا تعامل آنها با سمن‌های ورزشی انجام شود و با هم مشارکت داشته باشند.

در این نشست دبیران سمن‌های ورزشی و روسای هیات‌های ورزشی به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =