مسئولین امور بانوان ادارات ورزش و جوانان

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به ورزش آقایان و بانوان نگاه یکسانی داریم تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها در راستای تعالی ورزش بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نشست هم‌اندیشی مسئولان امور بانوان اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان و نرگس قدوسی معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان روز پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به صورت وبیناری برگزار شد.

در این جلسه سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان در ابتدا ضمن تجلیل از افتخارآفرینی بانوان ورزشکاران استان اصفهان در میادین ملی و بین‌المللی، گفت: این افتخارات مرهون زحمات مسئولان امور بانوان اداره‌های ورزش و جوانان، نایب رئیسان هیات‌های ورزشی و ... می‌باشد که از همه زحمت‌کشان حوزه ورزش بانوان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برای توسعه ورزش بانوان و امور جوانان باید از همه پتانسیل‌ها در شهرستان‌ها بهره برد و باید برای رسیدن به اهداف متعالی ورزش بانوان با دیگر ارگان‌ها تعامل داشت.

نشست هم‌اندیشی مسئولان امور بانوان ورزش و جوانان

در حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی تفکیک جنسیتی وجود ندارد

سید محمد طباطبایی با اشاره به تدوین سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جایگاه ورزش بانوان، تاکید کرد: در سیاست کلان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی تفکیک جنسیتی وجود ندارد، چراکه در برخی رشته‌ها بانوان پیش‌رو هستند، به ورزش آقایان و بانوان نگاه یکسانی داریم تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها در راستای تعالی ورزش بهره ببریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش بانوان و امور جوانان بسیار مهم می‌باشد و با تصمیمات مطلوب می‌توان برنامه ها را اجرایی و عملیاتی نمود.

در ادامه نرگس قدوسی معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین امور بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها اظهار داشت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دختران و زنان، مسئولین ورزش این قشر در شهرستان‌ها، باید اولویت‌های خود را در جهت برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های ملی اوقات فراغت بانوان و جشنواره نشاط، تندرستی و ورزش‌های تطبیقی قرار دهند.

نشست هم‌اندیشی مسئولان امور بانوان ورزش و جوانان

گزارش‌های آماری در سامانه سیما درج شود

وی با اشاره به کارگروه حمایت از ستارگان و نخبگان ورزشی گفت: در راستای مانیتورینگ و حمایت از ورزشکاران شانس حضور در مسابقات ۲۰۲۲ هانگژو چین، نقش مسئولین ورزش شهرستان‌ها در جهت شناسایی قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی بسیار مهم است که در این بین با برگزاری جلسات باید جهت رسیدگی به امور این ورزشکاران کوشا بود.

نرگس قدوسی ادامه داد: مسئولین امور بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در راستای بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود در حوزه ورزش بانوان باید نشست‌هایی را با نواب رئیس هیات‎های ورزشی برگزار نمایند و نحوه تعامل و همکاری هیات‌های ورزشی استان با هیات‌های شهرستان را مورد بررسی قرار دهند.

وی پیگیری اعتبارات واصله از اداره کل ورزش و جوانان در حوزه ورزش بانوان و اختصاص آن توسط شهرستان‌ها را از مسئولین ورزش بانوان خواستار شد و گفت: با توجه به فعالیت گسترده بانوان در زمینه‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌ها، موارد آماری پیگیری شود و با اخذ گزارشات در سامانه سیما درج شود، همچنین این موارد آماری به اداره کل ورزش و جوانان ارائه گردد.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان در پایان افزود: از سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولین ورزش بانوان استان اصفهان به جهت زحمات ارزنده در راستای تحقق اهداف، پیگیری و حمایت فعالیت‌های ورزش بانوان تشکر و قدردانی می‌کنم.

در ادامه مسئولین امور بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =