رمز ارز بیت کوین

افزایش سه برابری دارایی بسیار وسوسه‌کننده است اما داده‌ها نشان می‌دهند کسانی که بیت‌کوین ۲۰ هزار دلاری خریدند، با وجود سه برابر شدن دارایی حاضر به فروش بیت‌کوین خود نیستد. تحلیل نهنگ‌های قدیمی بیت‌کوین از آینده بازار چیست؟

به گزارش خبرنگار ایراسین و به نقل از تجارت‌نیوز، با توجه به بررسی امواج هولد، سکه‌هایی که آخرین بار در ۶ تا ۱۲ ماه گذشته خریداری شدند بیشترین عرضه بازار را تشکیل دادند.

با وجود سودهای قوی و به همان نسبت اصلاحات قوی در سال ۲۰۲۱ هنوز کسانی که در نوامبر ۲۰۲۰ بیت‌کوین خریدند بیت‌کوین خود را نفروختند و حتی به دارایی خود اضافه کردند.

شرایط بازار چگونه است؟

براساس تحلیل داده‌ها، سکه‌هایی که برای چندین سال نگهداری می‌شوند کاهش زیادی نداشتند اما سرمایه‌گذاری‌های زیر یک سال بیشترین عرضه بازار را تشکیل می‌دهند.

بیت‌کوین تا ۶۹ هزار دلار رشد کرد اما عرضه زیاد حالا این ارز را به محدوده ۵۸ هزار دلار رسانده و بسیاری از ریزش زیاد ترس دارند اما نهنگ‌های قدیمی و بزرگ هنوز حرکتی نکردند.

از این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت تعداد کمی از سرمایه‌گذاران بلندمدت قصد خروج از بازار با قیمت فعلی را دارند و این رفتار قدیمی‌های بازار گمانه‌زنی برای بیت‌کوین ۱۰۰ دلاری را بیشتر می‌کند.

گاوهای بازار می‌آیند؟

ویلیام کلمنته، تحلیلگر زنجیره‌ای از واژه جریان خواب برای رفتار بیت‌کوین استفاده کرد و گفت: هنوز فروشندگان قدیمی فعال نشدند و این نشان می‌هد بازار هنوز به رشد امید دارد.

«بازار صعودی بیت‌کوین هنوز راه برای رفتن دارد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =