همایش کارافرینی

عضو هیئت امنای کانون کارآفرینی استان اصفهان با اشاره به اهمیت کارآفرینی گفت: اگر کارآفرینی رونق یابد، دیگر نیازی به فروش نفت نداریم و می‌توانیم در چاه‌های نفتمان را ببندیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز (چهارشنبه؛ ۲۶ آبان‌ماه) مراسم اختتامیه هفته کارآفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوران پست کرونا در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد، جمعی از مسئولان مرتبط با حوزه کارآفرینی حضور داشتند.

مهدی شیخ سجادیه، رئیس کانون کارآفرینی استان اصفهان، در این مراسم اظهار کرد: اگرچه هفته کارآفرینی امروز به پایان رسید اما در واقع این آغازی برای سال کارآفرینی است.

وی افزود: کارآفرینان کسانی هستند که دنیا را به محل بهتری برای زندگی تبدیل کرده‌اند؛ نرم افزارهای جهت‌یابی نمونه‌ای از این فعالیتهاست.

رئیس کانون کارآفرینی استان اصفهان با بیان اینکه رئیس هیئت امنای کانون کارآفرینی استان اصفهان استاندار است، گفت: موانع و موارد موجود می‌تواند از این طریق به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی منتقل شود که شورای بسیار تأثیرگذاری است.

ماکان آریا پارسا، عضو هیئت امنای کانون کارآفرینی استان اصفهان، گفت: باید بین کارآفرین و کارفرما تمایز قایل شد. کارآفرین با خلاقیت چیز جدیدی به وجود می‌آورد. کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد است و اگر به آن توجه شود نیازی به چاه نفت نداریم.

مسعود صرامی، کارآفرین برجسته و مدیرعامل مجموعه سیتی سنتر اصفهان، نیز گفت:باید افرادی را تربیت کرد که در آینده ادامه راه کارآفرینان قبلی را طی کنند.
کامران کلانی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، نیز گفت: کارآفرینان را به عنوان ارزشی‌ترین و مولدترین عناصر ثروت برای کشور می‌دانیم. کارآفرینان مبتکر و خلاق بوده برای ایجاد تغییرات شجاع هستند. بزرگی می‌گوید کشوری که زیرسلطه ترسوها باشد ثروتمند نمی‌شود؛ کشوری ثروتمند می‌شود که راه را بر شکوفایی کاشفان و نواندیشان بگشاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =