• ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 18728
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیت کوین

بیت‌کوین میانگین مقاومت ۲۰۰ روزه خود را از دست داده و در محدوده قیمتی ۴۴ هزار دلار معامله می‌شود. محدوده حمایتی بیت‌کوین کجاست؟

به گزارش ایراسین و به نقل از تجارت نیوز، این روزها اخبار فاندامنتال خوبی به بازار می‌رسد اما بیت‌کوین هنوز روندی نزولی دارد.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین به اخبار مثبت اقتصادی آمریکا واکنش منفی نشان می‌دهد چون همه‌گیری کویید۱۹ در دنیا و افزایش قیمت کالاهای اساسی و تورم در آمریکا باعث رشد بیت‌کوین شد و بهبود این اقتصاد می‌تواند جهنم بیت‌کوین را رقم بزند.

از طرفی برخی از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و ریزش‌های بازار مقطعی است.

بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان به نام بلک‌روک اعلام کرده مقداری دارایی دیجیتال خریداری کرده است و امروز هم ایلان ماسک با انتشار عکس یک سگ به ارز دیجیتال دوج‌کوین سیگنال داد اما دوج‌کوین رشد نکرد و ارز دیجیتالی به نام فلوکی اینو که از روی اسم سگ ایلان ماسک ساخته شده بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرد.

برخی از کارشناسان عقیده دارند ارزهای مانند تزوس، ترون و پولکادات به دلیل رشد زیاد سولانا پتانسیل شروع رشد را دارند.

بازار از دیروز تا امروز

در نمودار چهار ساعته بیت‌کوین کندل‌ها به کف کانال بولینگرباند برخورد کردند و احتمالا این اندیکاتور سیگنال بازگشت روند صادر کرده است اما یک مقاومت در محدوده میان این کانال وجود دارد.

شاخص مقاومت نسبی زیر محدوده خنثی نوسان دارد و هنوز سیگنالی برای بازگشت روند در این اندیکاتور دیده نمی‌شود.

فعلا باید امیدوار باشیم بیت‌کوین دوباره به بالای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود بازگردد اما یک مقاومت هم در محدوده ۵۰ هزار دلار وجود دارد که در صورت شکسته شدن احتمال رشد بیت‌کوین تا ۶۰ هزار دلار وجود دارد.

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۴۵ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده است.

بازار در محدوده حساسی قرار دارد و کارشناسان عقیده دارند محدوده ۴۲ هزار دلار برای بیت‌کوین بسیار حیاتی است و ریزش از این محدوده می‌تواند باعث شروع روند نزولی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =