سمپوزیوم فولاد/ 30 بهمن 1397

مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: در جزیره کیش این امکان و این بستر و این فضا فراهم هست که نمایشگاه های خوبی را داشته باشیم و ما امروز شاهد بودیم که نمایشگاه با رونق خوبی همراه بوده است و مطمئن هستم در این صنعت پایه در کشور اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

غلامحسین مظفری در حاشیه برگزاری سمپوزیوم فولاد کیش در گفتگو با ایراسین در ارتباط با برگزاری سمپوزیوم فولاد در این جزیره بیان کرد: جزیره کیش زیرساخت های مناسبی را دارد جهت برگزاری همایش ها و سمپوزیوم های مختلف داخلی و بین المللی و قطعا فولاد به عنوان یکی از تاثیرگزارترین صنایع مادر در کشور جایگاه ویژه ای را در صنعت کشور ما دارد.

وی ادامه داد: در همه کشورهای توسعه یافته، توسعه فولاد بیس همه پیشرفت ها بوده است و الان هم در کشور ما و در شرایط موجود توجه به توسعه فولاد و زیرساخت های توسعه فولاد بسیار مهم است خصوصا ما که معادن غنی سنگ آهن را در کشور داریم مراحل بعدی بهره برداری از فولاد را به دلیل ارزش افزوده بالایی که دارد باید توجه خاص بدان بنماییم و برسیم به ظرفیت منطقی که در کشور باید داشته باشیم.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش اضافه کرد: در جزیره کیش این امکان و این بستر و این فضا فراهم هست که نمایشگاه های خوبی را داشته باشیم و ما امروز شاهد بودیم که نمایشگاه با رونق خوبی همراه بوده است و مطمئن هستم در این صنعت پایه در کشور اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: گردهمایی این مدیران صنعت، نشست های تخصصی، انتقال تجربیات و بهره مندی از اطلاعات روز دنیا در چنین مجموعه هایی می تواند باعث رونق و ارتقا کمیت و کیفیت تولید شود. رشد ما در فولاد در وضعیت مطلوبی است و مطابق برنامه ها پیش رفته است و جایگاه بسیار مناسبی هم داریم و البته کماکان نیاز داریم که در بحث کمیت و کیفیت محصولات تلاش کنیم.

مظفری تاکید کرد: جزیره زیبای کیش می تواند بستر برگزاری این همایشات و تعاملات مثبت علمی باشد و من احساس می کنم فضا، فضای مناسبی است و ارزیابی اولیه ما این است که عزیزانی هم که اینجا حضور دارند از مجموعه شرایط رضایت دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =