ابوترابی

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی هایی که اصفهان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است اظهار داشت: در بودجه سال ۹۸ دولت به تحقق بخشی درخواست آبی برای استان عمل کرده و ۳۰۰ میلیارد تومان برای سامانه دوم آب‌رسانی در اصفهان تصویب شد که امری ضروری و حیاتی برای استان است.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به خشکسالی هایی که اصفهان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است اظهار داشت: در بودجه سال ۹۸ دولت به تحقق بخشی درخواست آبی برای استان عمل کرده و ۳۰۰ میلیارد تومان برای سامانه دوم آب‌رسانی در اصفهان تصویب شد که امری ضروری و حیاتی برای استان است.

وی ادامه داد: کمک فولاد مبارکه برای تکمیل تونل کوهرنگ امری است که می تواند به کشور کمک کند به این سبب که تنها اصفهان دچار بی آبی نیست و این تونل به چهارمحال و بختیاری هم سهم عمده ای خواهد رساند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بحران آب در اصفهان تصریح کرد: این بحرانی به حدی است که برخی از نقاط اصفهان حتی با مشکل آب آشامیدنی مواجه شده اند و با توجه به اینکه پنج میلیون نفر در اصفهان سکونت دارند نمی توان نسبت به بحرانی که پیش آمده بی تفاوت بود.

وی افزود: ضرورت اتمام پروژه هایی که سالیان سال است با بی اعتنایی مواجه شده یکی از الویت هایی است که باید در نظر گرفته شود وبا توجه به ضرورت اتمام پروژه های بالای ۵۰ درصد و لزوم حل مشکلات آب در حوزه زاینده رود باید به این مساله با بازنگری جدیتری برخورد کرد.

ابوترابی ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون هیچ مبلغی از اعتبارات ملی پروژه تونل سوم کوهرنگ پرداخت نشده و عدم تکمیل این طرح به خصوص در مرحله نهایی آن یعنی احداث سد دریاچه و آزادسازی های مربوطه و به هدر رفتن ۲۰ سال تلاش های انجام گرفته در این پروژه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =