مجلس شورای اسلامی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تاکید کرد که اصلاح قوانین پولی، بانکی، تامین اجتماعی و مالیات‌ها برای تسهیل در بخش تولید و موانع سرمایه گذاری در حقیقت عمل به شعار سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایراسین، علی حدادی روز سه‌شنبه در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: فکر و اندیشه حمایت از تولید و پشتیبانی‌ها و رفع موانع تولید با طرح «باور به می‌توانیم» در اولویت اول مجلس یازدهم است.

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مجلس برای عمل به شعار سال ۱۴۰۰ گفت: تنقیح و اصلاح قوانین و مقررات از جمله قانون پول، نظام بانکی، تامین اجتماعی و نظام مالیات‌ها برای تسهیل در بخش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری و کارآفرینی در سطح ملی از جمله اقدامات مجلس در راستای عمل به شعار سال است.

حدادی در خصوص نشست مشترک برجام که امروز قرار است انجام شود، خاطرنشان کرد: از نظر ما نمایندگان فقط انجام تعهدات کامل از سوی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای رفع همه تحریم‌ها، قبل و بعد از برجام و همچنین راستی آزمایی در زمان مقرر در صحنه عمل مورد قبول است.

سفرهای نوروزی سبب جانباختن بیشتر مردم استان مازندران شد

همچنین «کیوان مرادیان کوچک سرایی» در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اقدام عملی در مواجهه با سفرهای نوروزی به دلیل شیوع بیماری کرونا سبب شد که جان بسیاری از عزیزان مازندرانی از دست برود.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس گفت: مجلس به طور جدی در خصوص گرانی‌ها نگران است و برجام را تکرار خسارت می داند. البته معتقدیم که سند همکاری ۲۵ ساله با چین  حاوی ظرفیت ها و فرصت‌های جدی است.

وی با اشاره به گرانی ها، شرایط سخت اقتصادی و صف‌های طولانی برای گرفتن مرغ خاطرنشان کرد: فاصله طبقاتی بین مسوولان و مردم منجر به عدم درک صحیح از شرایط زندگی مردم شده تا تصمیمات مناسبی اتخاذ نشود. همچنین فساد، تبعیض، بی عدالتی و نگاه سیاسی منفعت‌طلبانه برخی نیز ناشی از روحیه وادادگی، تسلیم و سازش است. زیرا آنها به ظرفیت و توان نخبگان، جوانان و دانشگاهی‌ها باور ندارند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =