شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری

شرکت تاراز با توجه به پیشرفت‌هایی که در امر تولید انواع ورق گالوانیزه داشته است، باید بیش‌ازپیش به جامعه و صنعتگران شناسانده شود.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد تاراز، یوسف افشارنیا، مدیرکل صداوسیمای استان چهارمحال و بختیاری، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این مرکز، از خطوط تولید شرکت فولاد تاراز بازدید و در دیدار با مدیرعامل این شرکت بر اهمیت تعامل هرچه بیشتر رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما با این کارخانه تأکید کرد.

وی شبکه‌های استانی را یکی از مهم‌ترین محورهای توسعۀ پایدار برشمرد و افزود: رسانه با رسالتی که بر دوش خود حس می‌کند، می‌تواند با استفاده از ظرفیت بالای خود، توانمندی و ظرفیت‌های واحدهای تولیدی فعال و پرتلاشی همچون شرکت فولاد تاراز را بهتر معرفی کند، به‌ویژه اینکه این شرکت در سال جهش تولید به‌رغم شرایط اقتصادی و تحریم‌ها، توانسته است قدم‌های استواری در عرصۀ تولید بردارد.

افشارنیا گفت: شرکت فولاد تاراز با توجه به پیشرفت‌هایی که در امر تولید ورق گالوانیزه داشته و همچنین تنها تولیدکنندۀ محصول جدید ورق گالوانیزه رنگی در کشور است، باید بیش از گذشته معرفی و شناخته شود. بنابراین صداوسیمای مرکز استان با تهیۀ فیلم‌های ویژه از این خط تولید و تشریح کاربردهای محصولات تولیدی این شرکت می‌تواند در گسترۀ استان، کشور و حتی فراتر از مرزهای کشور این رسالت را به‌خوبی انجام دهد و به‌عنوان بازویی توانمند در خدمت صنایع استان چهارمحال و بختیاری به‌خصوص شرکت فولاد تاراز قرار گیرد.

در جریان این بازدید، سعید رشیدی، مدیرعامل شرکت تاراز نیز ضمن قدردانی از توجه رسانه ملی به واحدهای تولیدی افزود: شرکت فولاد تاراز یکی از باکیفیت‌ترین محصولات ورق گالوانیزه را با استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

وی از تولید محصول منحصربه‌فرد گالوا تاراز در این شرکت خبر داد و گفت: از برنامه‌های شرکت، حضور مؤثرتر در بازارهای داخلی و ورود به بازارهای بین‌المللی است و امیدواریم با تلاش همکاران و حمایت‌های لازم و همچنین با تعامل و همکاری مؤثرتر رسانۀ ملی بتوانیم به اهداف سازمانی و ملی شرکت دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =