• ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸
  • کد خبر: 7569
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید برخورداری

لژیونر ملی پوش هندبال سپاهان گفت: بین فدراسیون هندبال و سازمان لالیگا اسپانیا برای آغاز لیگ اختلاف نظر هست.

به گزارش ایراسین، سعید برخورداری لژیونر ملی پوش هندبال فولاد مبارکه سپاهان که در تیم گوادالاراخا اسپانیا بازی می کند پیرامون آغاز مسابقات هندبال اسپانیا، اظهار داشت: بازی اول ما چهارشنبه این هفته ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) آغاز خواهد شد، البته این درصورتی است که در تست‌های اولیه مشکلی وجود نداشته باشد و تست کسی مثبت نباشد. گلر سابق هندبال سپاهان در خصوص حضور تماشاگران در سالن مسابقات گفت: تعدادش را استان و شرایط آن تعیین می‌کند، به ما اجازه حضور تنها ۱۰۰ تماشاچی داده‌اند. البته برخی استان‌ها ۵۰۰ تماشاچی هم می‌توانند داشته باشند. همه تماشاچیان با فاصله‌گذاری زیاد و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در سالن حضور داشته باشند.

سعید برخورداری با اشاره به شروع موج دوم کرونا در اسپانیا بیان داشت: موج دوم شروع شده ولی نسبت به موج اول تعداد مرگ و میر خیلی کم شده و شاید به یک دهم رسیده باشد. به لحاظ سیستم بهداشتی و درمانی خیلی زود توانستند سازگار شوند، خیلی از مکان‌ها مثل رستوران‌ها تعطیل شده و محدودیت‌ها بیشتر شده است.

گلر تیم گوادالاراخا درباره شروع لیگ اسپانیا در موج دوم کرونا گفت: بین فدراسیون هندبال و سازمان لالیگا اسپانیا اختلاف نظر هست. این سازمان‌ها در تکاپو هستند و انگار قرار است دوباره جلسه ای برگزار شود تا پروتکل‌هایی که برای انجام بازی‌ها لازم است نهایی و صددرصد شود تا هیچ مشکلی برای بازیکنان و عوامل ایجاد نشود.

وی در پایان تصریح کرد: فدراسیون هندبال اسپانیا معتقد است که دو هفته مسابقات به تعویق بیفتد تا موج دوم کمی رد شود و بعد بازی‌ها آغاز شود. چالشی بین دو سازمان هست ولی لالیگا به خاطر بحث اسپانسرینگ و باشگاه‌ها مصمم به آغاز مسابقات است و همه شرایط را فراهم کرده است‌. باید ببینیم فدراسیون هندبال چه تصمیمی خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =