رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران عامل مراکز خدماتی فولاد مبارکه در استان‌ها به اهمیت و ظرفیت‌های موجود در شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و به ایراسین گفت: حضور مراکز خدماتی در سراسر استان‌ها نقش مهمی در خرده‌فروشی محصولات فولادمبارکه دارد. این مراکز از زمان تأسیس فولاد مبارکه در استان‌های مختلف شکل گرفته‌اند و وظیفه اصلی آن‌ها فراهم کردن امکان خرید محصولات فولاد مبارکه برای مشتریانی است که در بورس کالا قادر به خرید نیستند.

در حال حاضر، تمامی این مراکز تحت مدیریت شرکت فولاد متیل قرار دارند و بر اساس چهار شاخص اصلی شامل فروش درون استانی، فروش به تولیدکنندگان، ارائه خدمات و میزان خرده فروشی ارزیابی می‌شوند. ارزیابی‌های دوره‌ای سه‌ماهه انجام می‌شود و در صورت نیاز، در برنامه و تخصیص محصولات مورد نیاز مراکز در دوره بعدی تجدید نظر می‌گردد.
نشست‌های دوره‌ای این شرکت‌ها برای بررسی عملکرد هر مرکز و تحلیل بازارهای داخلی و جهانی فولاد برگزار می‌شود. این نشست‌ها با حضور خبرگان بازار فولاد، به منظور بهبود دسترسی مشتریان به محصولات فولاد مبارکه و درک بهتر شرایط بازار برگزار می‌شود. یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم در گروه فولاد متیل، توسعه شبکه فروش آنلاین محصولات فولاد مبارکه است. بستر فروش الکترونیک که در قالب پروژه پایلوت با محصول قلع اندود آغاز شده، مراحل آزمایشی خود را پشت سر گذاشته است. هدف این است که در آینده نزدیک، تمامی مراکز خدماتی و محصولات فولاد مبارکه به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار گیرد تا فرآیند خرید آسان‌تر و دسترسی به محصولات تسهیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =